Arya' dan
Kısa süreli olarak -en azından okul yine eski haline dönene kadar- bulunduğumuz çevrede bize en yakın liseye gidecektik. Gideceğimiz okul, öğretmenler yeni düzenlemeler derken bir hafta okula gitmeyecektik. Bu bir hafta içinde ne yapabilirim diye düşünürken daha havaların soğumadığı ve bu bir haftayı iyi bir şekilde değerlendirebileceğim aklıma geldi. Aslında kızlar ile beraber kız kıza güzel bir tatil yapabilirdik.
Hepimiz dışarda yürürken Berkay birden durdu.
Berkay durunca benimle beraber diğerleri de durdu.
Berkay; Bizim bir hafta iyi güzel hoş da, peki biz bir hafta boyu boş boş evde mi duracağız?
Evet hepimizin aklında bu soru vardı.
Irmak; Aynen, bir hafta boyu ne yapabiliriz ki?
Aniden "Buldum" diye yüksek sesle konuştum. Aslında bu fikir daha önceden de vardı ya neyse.
Birden teker teker kızlara baktım ve söze başladım.
-Bence kız kıza tatil yapalım. Hem bir önceki sene gezilere de katılamamıştık. Ayrıca havalar da daha soğumadı.
Berkay; O zaman biz de gelelim.
Selen; Hayır.
Levent; Benim için uygun. Kesinlikle biz de gelmeliyiz.
Selen; Hayır.
Berkay; Gerekirse çip takar yine sizi buluruz.
Melisa; Zeki çocuk.
Selen; Bizimle niye geliyorsunuz ki? Gidin kendiniz tatilinizi planlayın ve gidin.
Meriç; Siz kızlar olarak tatile çıkacaksınız ve başınıza bir şey gelmeyecek. Bence bunun olma olasılığı çok az. O yüzden biz de geliyoruz.
Sonunda Selen cevap vermeden umursamazca etrafına bakınmaya başladı.
-O zaman alışveriş başlasın.
Ne kadar kız kıza gitmek istesek de ne yapar eder diğerleri de gelirdi. Buna zaten artık emin olmuştuk.
Birkaç saat sonra
Berkay ve Levent eniştenin kıskançlıkları ile dolu bir alışveriş yaptıktan sonra yorulup yemek katına çıktık yine ve yine. Yemeklerimizi yememizin ardından hepimiz eve dağalmıştık.
Eve gitmemiz ile Selen telefonuna yapışmış ailesi ile konuşuyordu.
Ailesini ikna etmek için şekilden şekile girmişti. En sonunda ikna ettiğinde ise onları her gün arayacak ve neler yaptığını rapor edecekti.
Saat akşam geç saatlere geldiğinde Selen çok yorulduğu için uykuya dalmıştı. O uyuduğunda ise ben whatsapp grubumuza girmiş diğerleri ile mesajlaşıyordum. En azından Selen gibi uyumayan ya da işi olmayanlar ile.
Selen uyuduğu Cenk, Irmak, Çağrı ve Yiğit' te aktif olmadığı için grupta sadece ben, Melisa, Büşra, Begüm, Meriç, Levent bide Berkay vardı. Melisa' nın yazdığına göre Ankara' ya kuzeni birkaç günlüğüne ailesi ile beraber gelmiş. Anlattığına göre kendini beğenmiş ve gıcık olunacak tipte bir kızmış. Melisa' nın anlattıklarına göre kız sürekli ama sürekli Melisa' nın en sevdiği tişörtlerini mahvettiginden aralarında hep tartışırlar ve aileleri tarafından ikisi de cezalı olurmuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Unicornlar
ChickLitİki en yakın arkadaşın macerayla, çılgınlıkla geçen hayatlarında olan birkaç küçük değişikliklerle eskiden hoşlanmakta oldukları kişiler okullarına gelir. Belki herşeyin başlangıcı o anlardır. Belki de daha önceye dayanıyordur.