3. Kişi ağzından
Arya'nın bayılmasının ve geri kendine gelmesinin ardından Meriç "Senin ayılmalarına bayılmalarına sen devam edebilirsin ama bundan sonra benim sevgilim olarak." diyerek Arya'nın konuşmasına dahi izin vermeden sevgili olduklarını açıklamıştı.
Sabah olduğunda ise güzel bir mesaj -buluşma teklifi içeren bir mesaj- ile güne başlayan Arya hoplaya zıplaya Selen'in yanına -odasına- giderek onu sevinç içeren bir üzerine sıçrama ile uyandırmıştı.
Selen daha ne olduğunu anlayamadan Arya tarafından yataktan fırlatılıp ekmek almaya gönderilmişti.
Yere yapışmış olan Selen aniden yapıştığı yerden kalkıp Arya'ya "Noluyor? Hayat sonunda ağzından gülmeye mi başladı? Zengin mi oldun?" sorularını yöneltti.
Arya Selen'e sorduğu sorular ile garip bir şekilde bakarak sorularını yanıtladı.
Arya: İlk olarak Meriç bana mesaj attı (Arya'nın çığlık atması, Selen'in garip bakışı) İkinci olarak hayat bu bir tarafları ile gülmesi onun bir felsefesi. Üçüncü olarak zengin olsaydım anında da iflas ederdim.
Selen: Neyse zengin olmasan da olur. Ne de olsa sana her türlü katlanacağım.
Kurduğu cümlenin hemen ardından ayağa kalkıp banyoya gidiyordu ki birden kafasına yastık yemesi bir oldu.
Arya: Git ekmek al. Seni olmayan paramla değil güzelliğimle boğarım.
Kapıda duran Selen oda da bulunan Arya'ya dil çıkarmasının hemen ardından banyoya doğru depar attı.
Çok uzun olmayan bir sürenin ardından banyodan çıkıp Arya'nın odasına girdi. Sonunda gözüne kestirdiği cüzdanı alıp içinde bulduğu paraları alarak evden çıkıp markete doğru yol aldı.
Selen'in odasına girmesi ile bir türlü çıkamayan Arya ise Selen'in yanına almamış olduğu telefonu eline alarak hızla mesajlara girmişti.
Madem bugün kendisi dışarıda olacaktı Selen'e kolaylık sağlayarak vakit geçirebileceği birisini bulacaktı.
Aklından kimlerin müsait olduğu düşünceleri geçerken bir tek aklına gelen isimler Kerem ve Cenk oldu.
Hızlı bir şekilde Kerem'e mesaj atmasının ardından Kerem'in de işinin olduğunu anlayarak bu sefer Cenk'e mesaj attı.
-Cenkkk
-Cenkkkk
-CenkkkkkPatates kafa; Sana da umarım
gün aydındır.-Günün aydınlığını falan geç.
Müsaitsin ve şimdi bize geliyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Unicornlar
ChickLitİki en yakın arkadaşın macerayla, çılgınlıkla geçen hayatlarında olan birkaç küçük değişikliklerle eskiden hoşlanmakta oldukları kişiler okullarına gelir. Belki herşeyin başlangıcı o anlardır. Belki de daha önceye dayanıyordur.