Bölüm 20; Hesap Sorma

120 25 77
                                    

Arya' dan;

Sabah kapının hayvan gibi çalınması ile uyandım. Ya kim sabahın bi köründe kapıyı hayvan gibi çalar ki. Tek bi soru iki cevap. Ya Selen ya Yiğit.

Oflayıp kalktım yataktan. Kapıyı açtığımda gördüğüm manzara beklediğim gibiydi.

Selen elinde marulla otuz iki diş sırıtarak bana bakıyordu.

-Kanka bişiy sorcam. Sabahın köründe sen marul almak için mi çıktın dışarı?

Selen; İlk olarak sabahın körü diil. Öğlen oldu öğlen. İkinci olarak çiğ köfte yapacaktım bi s baktım ki o da ne sürü sürü bi sürü marul yook

-Sabah sabah çiğ köfteyi napcan diye sormuycam. Çünkü ne halt yersen ye ben uyuycam.

Selen; Akşam kızlar gelcek

-Gelsinler hoşgelsinler

Selen; Bugün söyleriz diye düşündüm

-Oluuuur.

Yatağa yatıp gözlerimi kapattım. Ama bi türlü uyuyamıyordum. Yatakta doğrulup kafamı kaşıyarak mutfağa geçtim.

-Bende yardım etcem

-Önlük al çekmeceden

-Temamadır Patron Kraliçe

3. Kişi Ağzından;

Kızlar toplanmıştı.

Selen ile Arya telâşlaydı. Konuşacakları sırada, oflayıp, tavana bakıyorlardı. Kelimeler de yüzüyorlar ancak boğuluyorlardı.

Büşra ciddi ortamı bozmak için seslice girdi ortama.

-Delirelim mi Baybuuuuuaaaggrttt?

Irmak kahkahayı basarken, Begüm ile Melisa bıyık altından gülüyorlardı

Melisa tek kaşını indirdi,

- Normalde bunu senin demen lazımdı Selen? Şu an gülmüyorsun bile?

Selen tam cevap verecekken, Arya girdi araya.

-Bilmediğiniz şeyler var

Hepsinin birden yüzü gerilmişti. Ortam eskisinden daha ciddi bir hale bürünmüştü. Irmak söze girdi.

- Ne gibi şeyler

Selen iç çekti.

-Arya ve Meriç, Cenk ve ben ortaokulda aynı okulda hatta aynı sınıftaydık.

-İyi de biz bunu zaten biliyoduk.

Arya derin bi nefes alıp konuşmaya başladı.

-İşte asıl mesele o değil. Şöyle ki Ortaokulda iken Selen Cenk' den ben de Meriç' ten hoşlanıyorduk. Ama biz unuttuk.

Irmak ve Büşra aynı an da "Uhaa" derken Melisa sert çıkmıştı.

-Ya siz bunu bizden nasıl saklarsınız hani biz kardeşdik, kankaydık. Ya kimse benim gibi düşünmüyo mu?

Deli UnicornlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin