Bölüm 26; Bilmiyorum Aga

123 25 128
                                    

Multimedia: Arya ve Selen

Arya' dan;

Yeni geçici okulumuzda diğer okula geçme çabaları ile iki haftamızı doldurmuştuk. Normal de okul olunca vakit çabuk geçiyordu. Ama bizim tayfa olunca. Şimdi sadece Çağrı ve Berkay ile aynı okuldaydık. Ve bu cidden çok sıkıcı bir durum idi. Onlar yine aynı sınıfa düşmüşlerdi. Pislikler yaa.

Neyse ki tenefüslerde Selim arıyordu aramadığında da yeni tanıştığım Elif Eda ve Meyra ile vakit geçiriyordum. Yoksa ben bu okulda sıkıntıdan ölüp giderdim.

Çıkışta iki haftadır olduğu gibi Berkay bizim sınıfa geldi. Ve yine kızlar pür dikkat onu izlerken erkekler kıskançlık ile bakıyordu. Berkay ise sadece sırıtıyordu. Kafamı olumsuz anlamda sallayarak omzuna vurdum ve sınıftan çıktık.

Berkay Çağrı' nın bahçede olduğunu söyleyince önce kantine inip bana çikolatalı süt aldık ardından da bahçeye Çağrı' nın yanına çıktık.

Bankta oturuyordu. Buraya kadar her şey normal. Asıl sorun yanında ki kız ve oğlanın ne iş olduğu. Kızı tanıyordum. Elif Eda ve Meyra' nın yakın arkadaşı idi. Oğlanda onların sınıfta olmalı idi muhtemelen. Yanlarına gittiğimizde ben banka otururken Berkay tepemizde dikiliyordu. Oturur oturmaz kıza bakarak konuşmaya başladım.

Ben; Kızım sen hayırdır. Sevgilisi var onun.

Nazife; Sen misin? Ay hiç güleceğim yoktu

Oğlan; Deme öyle Nazifee kız çok tatlı

Nazife; Ciddi olamazsın Emree

Emre; Çarpılcan kızım kız okulun en güzeli lan

Berkay; Höst lan onun sevgilisi var siz ne ayak?

Nazife; Bi dakika nasıl yani? Kız Çağrı' nın sende kızın sevgilisi misin?

Ben; Hayır tabiki de o nasıl bir mantık? İkisi de benim eniştem

Emre; Zaten ay gibi parlayan birinin böyle saçma şeylere takılmaması çok normal yani

Nazife; Yavaş yürü Emre yavaş

Uzaktan birinin adımı seslenmesi ile yüzümde istemsiz bir gülseme oluştu. Bizimkiler gelmişti.

Yiğit; Prensesim, Aryam senin bu pislik kankan yüzünden Irmak aşkım bana trip atıyo bide ceza almışlar. Bana yapcak bi sürpriz buuul

Ben; Yaa kim ne yaptı?

Begüm; Yok bir şey ya da asıl burda ne oluyor?

Nazife; Nolcak canım Emre şu çocuğun Aryam dediği kıza yürüyo

Meriç; Derken

Emre; Ya kardeş saçmalıyo Nazife ben sadece kıza çok tatlı diyodum ama cidden öyle değil mi?

Meriç; Bir kardeş diyecek kadar yakın değiliz. İki o kızın tatlılığı seni ilgilendirmez. Üç uzak dur bu kızdan.

Ben; Uff yeee-

Meriç ve Emre; Sen sus

Emre; Sen hangi vasıfla karışıyorsun bu kıza?

Selim' in sesini duymam ile bakışlarım sesin geldiği yöne yani kapıya çevrildi.

Selim; O değil ama ben sevgilisi olarak

Nazife; Emre şimdi sıçtın sevgilisi var

Ortalığın kızacağını anlayınca hemen konuşmaya başladım.

Ben; Aa Selim hoşgeldin

Yiğit; Aşk olsun kanka walla darıldım bize hoşgeldin demedin hayin kanka seni

Deli UnicornlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin