Bölüm 11; İnatçı

157 27 45
                                    

Öncelikle geç gelen bölüm için üzgünüm. İnternetin bulunmadığı örümceklerin bulunduğu bir yerde olunca bölüm atamadım.

Her neyse iyi okumalar.

********************

Güzel sonuç için ben zorladım o zorladı, oysa sonuç çok kolaydı.

Selen'den

Hastaneye gitmemizden sonra Begüm ve Melisa 'nın sadece dumanı solumalarının ardından bilinçlerini kaybettiklerini öğrendik.

Tabi şuan da bu zehirlenme olayında kârlı çıkan kişiler varsa, onlar Berkay ve Levent.

Yanlış anlamayın kâr dediysem de onların zehirlenmesine değil şuan da aynı odalarda başbaşa kalıp tekrar sevgili olmaya başlamalarından bahsediyorum.

Her ne kadar Begüm Berkay ile barışmamak için kendini zorlayıp naz yapsada sonunda yine sevimli çift birbirini bulmuştu.

Bizde hastaneye gelmemizden sonra uzun bir süre başlarında beklemiştik. Haliyle beklediğimiz süre boyu bende halsizleşmeye başladım.

Tabiki bayılmadım. Sadece biraz burnum kanadı. Bunu gören mükemmel arkadaşlarım bana ölücekmişim gibi bakarak bir çok emirler vermeye başladılar.

Sonuç olarak hepsi eve gitmemde karar kıldılar. Birde yetmezmiş gibi yanımda birisi de gelmeliymiş. O anda hemen biraz uzağımda olan Yiğit'i yanıma çektim.

- Madem birisi benimle gelecek o zaman Yiğit gelsin.

Cümlemi kurmamdan sonra daha ne olduğunu bile anlayamayan bir adet Yiğit ile hastaneden çıktım.

Tabi ki eve falan gitmeyeceğim.

-Yiğit pizza desem ne dersin?

Yiğit; Selen kaaarşim o pizzalar midemizde olmadan hiçbir şey yapmak yok.

-O zaman ne diyeceğini biliyorsun.

Birden elini ileriye gösterip konuştu.

Yiğit; İleriii, hedefimizzz pizzaaa.

Onun bu haline karşı sözlerini bölmek durumunda kaldım.

-Yalnız kanka pizzacı orda değil diğer yönde.

Yiğit; Bozmazsan olmazdı değil mi?

Onu kafamı olumsuz bir şekilde sallayarak yanıtladım.

İkimiz beraber pizza yemeye gittik. Pizzaları en güzel şekilde mideye indirmemizden sonra üşengeç bir halde olan Yiğit' i sürükleyerek markete götürdüm.

Çok ciddiyim resmen onu yerde sürükledim.

Markette bulduğum ne varsa almamdan sonra parayı Yiğit' e ödettim. Böylede güzel bir kanka olduğum anlaşılıyor.

-Yiğit

Yiğit; Hııı

-Annengil şuan evde mi?

Deli UnicornlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin