Bölüm 21; Diğer amca

94 25 51
                                    

Selen'den

Evden içeri girdiğim anda hemen Meriç ve Cenk'in bulundukları yere yani salona doğru yürüdüm. İkisi de bizim geldiğimizi fark edince ayağa kalkmışlardı.

Meriç'i yok sayarak direk Cenk'e odaklandım ve sert bir şekilde konuşmaya başladım.

-Dün benim Keremle birlikte olduğumu neden söyledin kızlara?

Bana en sakin hali ile bakarak konuşmaya başladı.

Cenk: Bilmeye hakları var diye düşündüm

Ya sanane benim arkadaşlarımdan, benim hakkımdaki bilgilerden, kimin ne bilmesi gerektiğinden.

Aklımdaki düşünceleri yok etmeye çalışıp daha sakin bir cevap vermek için kendimi sıkarak konuştum.

-Bi daha düşünme o zaman

Cenk: Bakarız.

Citti anlamda sonunu getirmemi istiyor resmen. Gel de ağız burun dalma şimdi. Benim sabretmeye ihtiyacım yok. Sakinlik bana lazım değil.

-( Arya'ya dönüp onun duyabileceği şekilde konuştum) Bakarızmış. (Sonra tekrar Cenk'e döndüm sinirli halimle cümleye devam ettim) Ben sana göstereceğim bakarızı.

O anki sinirim ile gözümün dönmesi ile aniden Cenk' in üzerine atladım.

Tabi o an Cenk'in yanında olan Meriç beni Cenk'in üzerinden çekmeye çalışıyor ben ise sinirden ne yaptığımı bile farkında olmayan bir vaziyetteydim.

Sonra birden iki kişinin sesini duyduk.

-Noluyor burada!?

Kim geldi bilmiyorum ama kesinlikle,

Ben, Arya, Meriç, Cenk: Sıçtık.

Hem dışımdan söylememe hemde diğerleri ile aynı cümleyi kurmam garip olmuştu.

Gelenlerin kim olduğuna, onların arka tarafımda olmasından dolayı bakamıyordum. Hoş şuan Cenk'in üzerine uçmam sonucu onun beline koala gibi yapışmış vaziyetteydim.

Bence sizde gelenlerin kim olduğunu merak ettiniz. Sizde madem merak ettiniz hadi şu Cenk' i dövme işini sonraya bırakalım ve bize seslenen bu iki kişiye dönelim.

Sonunda Cenk'i bırakmam ile yere yapıştım neden çünkü beni tutan biri yok.

Şu düştüğüm bütün yerlerden de bir özür dilemek lazım, malûm her gün benim yapışmalarımı çekiyorlar.

Sonunda yerle olan bağlantımı kestim ve Arya'nın da bakmakta olduğu yöne doğru baktım.

Uhaa

Tamam abartmaya gerek yok sonuçta şuan karşımda Tony Stark yada Peter Parker yok.

Tamam biliyorum Marvel'ı sevdiğimi anladınız, sus artık diyorsunuz ama şu olayları anlatayım öyle susayım. ( tamam belki bir ihtimal susmayabilirim. Buradan çenemi çeken arkadaşlara selam olsun.)

Şuan da tam olarak karşımda uzun zamandır görmediğim Fatih amcayı görüyorum.

Tamam siz kim bu demenizi yada tahminlerde bulunmanızı geçerek ben kim olduğunu size söyleyeyim.

Fatih amca, kısa ve öz bir şekilde anlatılmak gerekirse Cenk'in babası.

Şuanda daha demin ne dediğimi fark ettim de... Demez olsaydım.

Deli UnicornlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin