Arya' dan;
Herkes sevgilisi ile sarılmış film izliyordu. Sağım sevgili solum sevgili lan bu ne kuscam. Selen de Kerem gelince ortadan kaybolmuştu. Cenk vardı sap olan o da gitti.
Bu gün Meriç gitmiş arkasında büyük bir enkaz bırakmıştı. Gerçi haberi yoktu. Beni zaten hep haberi olmadan üzmedi mi ?
Sessizce oturduğum yerden kalktım. Kimseye fark ettirmeden evden çıkıp yürümeye başladım. O sırada telefonum çalınca kimin aradığında baktım.
Emre..
Birileri ile konuşmaya ihtiyacım vardı. Telefonu açıp onu bizim evin orda ki parka çağırdım. Meriç ben Emre ile buluştum diye gitmişti ama bilmiyordu ki Emre bana sevdiği kızı anlatmıştı. Okuldan bir kızdı bu ve kızın sevgili işleri ile pek alakası yoktu. Benden yardım istiyordu. Ben de ona Meriç' i anlatmıştım. Dertleşmiştik biraz.
Parka gelince salıncağa oturup yavaşça sallanmaya başladım. O sırada birinin seslenmesi ile arkamı döndüm.
-Hayrola prenses dertlisin?
Emre' ye gülümsedim. Salıncağın yanında ki direğe yaslanıp bana bakmaya başladı. Açıklama bekliyordu.
-Adam gitti, Kadın bitti..
Emre; Ne diyon la. Bana edebiyat yapma ?
-Meriç İzmir' e gitti 1 yılı bulur gelmem diyor
Emre; Oha o kadar ciddi mi lan?
-Oha değil Uhaa ve evet ciddiymiş. Kanka lan dayanamam ki ben bir yıl lan 365 gün 6 saat. Ben zaten normal zamanda görmeyince merak ediyom. Şimdi ta İzmir' de. Off abi ya kafayı yiycem.
Emre; Sakin ol lan bir-
Telefonumun çalması ile Emre' nin lafı yarım kalmıştı. Arayana baktığım da Selen olduğunu gördüm ve hızla açtım.
-Hıh
Selen; Kanka şimdi Cenk aradı. Meriç İzmir de imiş. Meriç gitmiş de sen nerdesin eve mi geçtin ?
-Parktayım şimdi geçicem
Selen;Tamam aşkım kendine dikkat et
- sende
Emre ile vedalaşıp eve doğru yol aldım. Eve gelince hızla odama girip camdan dışarı bakmaya başladım. Gök yüzü bana huzur veriyordu. Gözlerimden bir an da akan şeyler göz yaşı idi galiba..
İnstagrama girdiğimde Meriç' in fotoğraf attığını gördüm. Kızların Selen ve Cenk markete gittiğinde çektikleri resmimi atıp altına söz yazdım. Ve ardından Meriç ve Selim hariç herkesi etiketledim.
Bensiz oluyorsa sensiz de olur..
Gelen yorumları okurken Meriç ismini görünce hissettiğim duyguyu size anlatamam ya.
mericdemir1907: Artık o bahsettiğin kişi kimse onsuz nasıl oluyormuş merak ettim!
drn_arya: O bensiz yapabiliyor ise ben de yaparım.
mericdemir1907: Nerden biliyorsun sordun mu ki
drn_arya: Sormama gerek kalmadı ki. Terk Etti..
mericdemir1907: Nerden biliyorsun belki seni terk etmedi. Seni / kendini üzmemek için soğuk davranıyor..
drn_arya: Ama böyle daha çok üzüyor. Haberi yok yavaş yavaş öldürüyo..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Unicornlar
Chick-Litİki en yakın arkadaşın macerayla, çılgınlıkla geçen hayatlarında olan birkaç küçük değişikliklerle eskiden hoşlanmakta oldukları kişiler okullarına gelir. Belki herşeyin başlangıcı o anlardır. Belki de daha önceye dayanıyordur.