Arya' dan;
Meriç..
O benim imkansızım o benim hayalim idi. Şimdi ise sevgilim ne biliyim çok tuhaf geliyor. O ve ben yabancı gibiyiz. Yakın olamayacak kadar uzak. Kış ile yazı aynı anda yaşamak gibi. Bizi sevgili olarak çok düşündüm kaç kez rüyalarıma girdi. Ama hep imkansızdı. Gerçek olamayacak kadar hayal. Ama güzel bir hayal. Gerçekleşmiş bir hayal.
Dışarı adım attığımda derin bir nefes aldım. Siyah eteğimi son kez düzeltip arabaya yaslanmış telefonu ile oynayan Meriç' in yanına doğru ilerledim. Beni gördüğünde telefonunu cebine koyup gülümsedi. Yanıma yaklaştığında konuşmaya başladım.
- Günaydııın. Bugün çok işimiz var. Neden mi? Çünkü bugün Selenim' in doğum günü plan yapcaz.
Meriç: Bir sakin ol önce. Şimdi ilk önce ne yapıyoruz onu söyle güzelim
-Iı şey açım ben aç
Meriç: Önce yemek o zaman
-ALWAAYS
Bağırmamın ardından yüksek sesle kahkaha attı. O an öldüm. Sadece onun gülüşüne bakarken bir an da kendimi gülerken buldum. Ne tuhaftı bu böyle peki ya kalbimin bu kadar hızlı atması ne kadar normaldi?
🦄🦄🦄
Kahvaltımızı yaptıktan sonra bizimkilerle buluşup ne yapabiliriz diye düşünmeye başladık. Selen' i en çok ne mutlu ederdi ki. Aslında o ufak tefek şeylerle mutlu olabilen biriydi ama ufak şeyler istemiyordum. Büyük güzel ve eğlenceli bir sürpriz. Onun için öyle bir sürpriz olmalıydı ki, erik istiyen erik aşığı bir kıza yakın arkadaşının erik alması gibi olmalıydı. Mutluluktan havalara uçmalıydı.
-FİKRİM GELDİİİİ
Melisa: Söyle güzelim
-Şimdik önce Begüm, Büşra, Çağrı ve Berkay hep beraber gidip mekan tutuyorsunuz. Çimenlik olsun felan. Neyse işte sorna Irmak Melisa Yiğit ve Levent sizde pasta, kola, tabak, kaşık ne bulursanız onu alın. Sonra Cenk ve Kerem de Selen aşkımı getirir. Ayh mükemmel bi plan ya
Begüm: Gülüm her şey tamam da bişiy sorcam ben
-Sor aşkım
Begüm: Sen ne halt yiycen
-Hıh işte bizde Meriçle elbise, hediye felan bakcaz. Anlaştık mı?
Yiğit: Anlaştık işte hadi dağılın
Meriç ile beraber önce Selen için güzel bir elbise baktık. Bedenlerimizin aynı olması avantajımdı. Tabi her beğendiğim elbiseye Meriç burun kıvırmıştı ama yinede güzel bi macera idi. Mor askılı sırtı hafif dekolteli bel kısmı dantelli bir elbise idi. Sıra ayakkabıdaydı tabiki de spor ayakkabı alcaktım. Selen'den bahsediyoruz. Rahatına düşkün Selen'den. Uzun arayış sonunda ayakkabı da almıştık. Beyaz bir spor ayakkabı ve beyaz mor çiçekli bir kraliçe tacı aldık.
Meriç: Ee alış veriş bitti. Şimdi ne yapıcaz güzelim?
-Tabiki de sırada benim sürprizim var.
Meriç: Neymiş o?
-Söylemem yerin kulağı var.
Meriç: Peki o zaman sürprizin için nereye gidiyoruz.
-Bize gitmemiz lazım. Bilgisayar lazım. Ama Selen evde.
Meriç: Bize gidelim. Orda bilgisayar var.
-Beni eve atmak istiyorsun yani?
Meriç: Öyle bir amacım olsaydı şu an burda olmazdık.
-Hı hı ondan. Neyse hadi gidelim. Nereye gitceksek. Bilgisayar olsun yeter. Hea bi de Meriiç
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Unicornlar
ChickLitİki en yakın arkadaşın macerayla, çılgınlıkla geçen hayatlarında olan birkaç küçük değişikliklerle eskiden hoşlanmakta oldukları kişiler okullarına gelir. Belki herşeyin başlangıcı o anlardır. Belki de daha önceye dayanıyordur.