Multi: KIRAÇ - 100. YIL
İlk olarak koymuş olduğum marş yada bölümde geçen karakterlerin tuttukları takımlar vs için lütfen tepki vermeyin, en azından bunları yorumlarda belirtmezseniz sevinirim.
Burada karakterin tuttuğu takım sizin takımınız olabilir de olmayabilir de, o yüzden takımları ile yargılamayacak olacağınızı düşünüyorum ve iyi okumalar diliyorum.
********************
Selen' den
Arya' nın şaşırdığı, tatlı hediyelerin bulunduğu ve her zaman olduğu gibi çıldırdığımız bir doğum günü kutlaması oldu.
Arya almış olduğu hediyeler arasında her ne kadar diğer hediyeleri de çok sevse de en çok Meriç' in ona ve kendisine almış olduğu Fenerbahçe maçı biletlerini sevmişti.
Öyle ki bunu Arya' nın birden Meriç' e sarılmasından da anlayabilirsiniz. En fazla Arya' nın gözlerinde ki parlaklığa bakmanız yeterli.
Bir önceki günden hazırladığı Formasını, siyah pantolonunu, spor ayakkabısını üzerine giydi ve bayrağını da yanına alarak Meriç' in gelmesi ile evden ayrıldı.
Bende evde tek başıma kalmış olmam kapıyı depresyona girmeye karar verdim. Neden çünkü yalnız başıma evde kalmış bir durumdayım.
Bir an evde kalmış olmam benim daha farklı şeyler düşünmemi sağladı. Her neyse ne yapacak olduğum konusuna dönelim.
Ya da vazgeçtim ne depresyonu ben üşengeç biriyim, en azından konudan konuya değişir.
Ne yapacağıma karar veremeyince normal olarak yatağa doğru koşup zıpladım ve sonuç tam istediğim gibi yatağın üzerindeyim.
Yatağa uzanmış ve onunla çok iyi anlaşırken birden yanıma süper bir stalk yapmalık teknolojik ürün olan icadı yani kısaca telefonumu almadığım geldi.
Şuan bir mutsuzluk gelmedi değil hani.
Ben o kadar bunu planladım. Yatağıma uçuş yapıp stalk yeteneğimi konuşturacaktım.
Ama maalesef biricik telefonumu almayı unuttum.
Her neyse madem üşeniyorum bence uyumalıyım.
Aslında uyumaya da üşenirdim de her neyse.
Tam gözümü kapatıp çikolatalı süt cennettinde yolculuğa çıkmama saniyeler kalmıştı ki birden Fenerbahçe marşı evde çalmaya başladı.
Bu marşı her dinleyişimde ayrı bir bayılıyorum. Evet belki Fenerbahçeli olmayabilirim ama hakkını vermek lazım Fenerbahçe' nin çok güzel bir marşı kıraç - 100. yıl .
Madem çalıyor o zaman bende dinleyeyim.
Dinliyorum dinlemesine de bu marş nereden çalıyor?
Bunu hiç düşünmemiştim işte.
Birden marşın tekrar tekrar çalması ile Arya' nın telefonu geldi aklıma.
Üşengeçlik mi? Merak mı?
Merak mı? Üşengeçlik mi?
Sonunda kimin aradığını merak ederek kendimi yataktan attım.
Ardından bir daha kendimi yere atıp bir yerlerimin morarmasını sağlamamaya karar verdim. (yazardan: En son bir kaç gün önce kendim istemesem de yere düşmem sonucu diz kapağımda bulunan moruq -evet ona bu ismi verdim :)- ile bir hafta gibi bir süre günlerimi onunla beraber geçirmek zorundayım. Dram dolu günlerim kitaba da yansıyor.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Unicornlar
ChickLitİki en yakın arkadaşın macerayla, çılgınlıkla geçen hayatlarında olan birkaç küçük değişikliklerle eskiden hoşlanmakta oldukları kişiler okullarına gelir. Belki herşeyin başlangıcı o anlardır. Belki de daha önceye dayanıyordur.