Bölüm geç geldiği için özür dilerim.
Bir kaç halletmem gereken sorun vardı. Hallettim ve geldim.
Prensesiniz geri döndü.
Sizi seviyorum. İyi okumalar
Arya'dan:
Selen benim kardeşim kardeşten öte canımdı. Bu zamana kadar yalan söyleyemediğim tek insan. Ama onun bana söylediği düşüncesi canımı yakıyordu.
Onun dün Cenk ile beraber olduğuna adım kadar emindim. Ama bunu neden bizden saklıyordu. Üstlemeyelim diye bir de parti olayını çıkartmıştı. Meriçle konuştuğumda o da Cenk' in bir şeyler saçmaladığını ama inanmadığını söylemişti. Bunların aralarında bir şeyler olmuştu. Umarım iyi şeylerdir.
Sabah kalktığımda Selen' e ufak bir not yazıp evden çıktım. Her zaman gittiğimizi kafeye gidip düşünmeye başladım. Bu aralar her şey üst üste geliyordu. Sınavdan sonra Selenle yaşananlar..
Telefonumun çalması ile beraber düşüncelerimden sıyrılıp cebimden telefonumu çıkarttım.
SARIMIN LACİVERTİ arıyor..
İsmini değiştirmeyi aklıma not edip telefonu açtım.
-Efendim
Meriç: Güzelim nerdesin sen.
-Hiiç
Meriç: Söyle de yanına geleyim.
-Gelme sen Cenke söyle evden çıkmasın 10 dakikaya oraya geliyorum.
Hızla telefonu kapatıp Selen' i aradım. Meriçlere gelmesini anlatan bir kaç cümle kurup bir şey demesine fırsat vermeden telefonu kapattım. Biraz daha kafede oturduktan sonra taksiyle Meriçlere gitmeye başladım.
İçimde çok kötü bir his vardı. Kötü bir şeyler olacaktı. Eminim.
Meriçlerin evini görmem ile hızla taksiden inip eve doğru ilerledim. Kapıyı Meriç gülerek açmıştı ama benim gergin yüzümü görünce yüzü düştü. Ne olduğuna dair sorular soruyordu ama hiç birine cevap vermeden salonda telefonları ile oynayan Cenk ve Selen' in yanına ilerledim. İkisininde elinden telefonlarını alıp başka bir koltuğa koydum.
-Aras Şimal ablacım bizi beş dakika yalnız bırakabilir misiniz?
Üst kata çıktıklarından emin olunca konuşmaya başladım.
3. kişi ağzından:
Arya: Benim ne konuşacağımı tahmin etmişsinizdir.
Selen: Arya iyimisin?
Arya: İyi mi? Mükemmelim ya. En yakın arkadaşım, kardeşim bana yalan söylüyor. Sırf onun mutluluğu için kardeşime yalan söylediğim arkadaşım bana yalan söylüyor. Şimdi gelmiş bana iyi misin diyorsun ya.
Meriç: Güzelim bir sakin.
Arya: Girme araya Meriç. Lan ben her şeyimi sana anlattım. Sen mutluluğunu geçtim acını bile paylaşmıyorsun. Bu mu kardeşlik?
Cenk: Meriç Arya' yı götürsene iyi değil o.
Arya: Hayır iyiyim ben. Noldu Cenk? Beni mi düşünüyorsun? Ben senin için kardeşime yalan söyledim. Sırf sen, si mutlu olun diye her şeyi yaptım. Bunu mu lâyık gördünüz? Yalandan nefret eden arkadaşlarım yalan söylüyor. Komikmiş baya. Eğlenmişsinizdir inşallah.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Unicornlar
ChickLitİki en yakın arkadaşın macerayla, çılgınlıkla geçen hayatlarında olan birkaç küçük değişikliklerle eskiden hoşlanmakta oldukları kişiler okullarına gelir. Belki herşeyin başlangıcı o anlardır. Belki de daha önceye dayanıyordur.