Arya'dan
Yiğit; Biri beni çözse mi diyorum.
-Kanka sen bi dur.
Yiğit; Lan ellerim acıdı hâlâ dur diyorsun.
-Şimdi ben seni çözmeye gelirsem bu odadan önce Cenk' in sonrada Meriç' in cenazesi çıkacak.
Yiğit; O da var ama ölsünler napalım.
-Aynen helva yeriz hem.
Yiğit; Aynen aynen hadi çöz beni.
Tam Yiğit' i çözmek için yanına gidiyodum ki. Ne yaptığımı fark edip hızla Selen'in yanına gidip Selen' i Cenk' in üzerinden çekmeye başladım. Tabi bi yandan da Yiğit' e yeni yine ve yeniden saydırıyordum.
-Lan it hadi onlar öldü. Katil kraliçem olcak. Biz kraliçem olmadan ne yaparız?
Yiğit; Ben onu unuttum.
Meriç; Artık konuşmayı bırakıp yardım etsen diyorum.
-Geldim be
Selen' i Cenk' in üzerinden aldıktan sonra hızla kapıya yönelttim. Tam kapıdan çıkarken Cenk' in dediği şeyle olduğumuz yerde kaldık.
Cenk; Bana bak sakın ağzından kaçırma.
Selen; Kanka bunlar bir işler karıştırıyor.
-Aynen ya ama sen çözersin.
Selen; Çözeceğiz bakalım.
Selen asansörü çağırırken bende içeri doğru aşağı ineceğimize dair bi şeyler söyledim.
Asansör geldiğinde Yiğit, Cenk ve Meriç' te yanımıza gelmişti. Onlara beraber bizimkileri çağırdıktan sonra Selen' in öncülüğünde nereye gittiğimizi bilmeden yürümeye başladık.
Irmak; Kanka biz buraya geldik de burası neresi?
Büşra; Aynen ya bildiğin uçurum burası.
Selen; Şimdi burası neresi biliyor musunuz?
Yiğit ve ben; hayır bilmiyoruz.
Selen; Burası-
Begüm ve Melisa; Aşıklar uçurumu.
Selen; Siz bunu bana kraliçenize nasıl yaparsınız?
Çağrı; Biz buraya niye geldik?
-Len manzarayı görmüyor musunuz oturun izleyin işte. Kraliçem buraya getirdiyse bi bildiği vardır.
Yiğit; Aynen ya biz kraliçemize laf ettiremeyiz.
-Noktaaa
Selen; Canlarım benim.
-Neyse Cenkkk!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Unicornlar
Chick-Litİki en yakın arkadaşın macerayla, çılgınlıkla geçen hayatlarında olan birkaç küçük değişikliklerle eskiden hoşlanmakta oldukları kişiler okullarına gelir. Belki herşeyin başlangıcı o anlardır. Belki de daha önceye dayanıyordur.