Bölüm 7; Yalan

187 31 6
                                    

Selen'den

Evde oturmaktan sıkılmamız sonucunda parka gittik.

Tabi ki her zaman olduğu gibi Arya salıncaklara koşmuştu. Tabi biraz uğraşlarımız sonucunda yine erkekleri bizi sallamaları için ikna etmiştik.

Bu sefer sallanmak istemeyerek banklardan birine oturdum. Birinin gözlerini üzerimde hissettiğim anda etrafıma bakınmaya başladım. Bir süre bakınmamdan sonra tam karşımda bulunan çardağa doğru baktım.

Tek başına çardakta oturmuş bana bakan bir adet Cenk ile karşılaştım.

Tam gözlerimin içine bakıyordu. Bende aynı şekilde tam gözlerinin içine baktım. Benimde yapmam gereken belki de budur tam gözlerinin içine bakmak içimde ona olan kırgınlıklarım birer buz parçacıkları halinde gözlerimde beliriyordu sanki.

Ona bakmayı ilk ben kestim, belki de ona bakmak boşunaydı. Belki yürümek iyi gelebilirdi. Bu düşüncem ile ayağa kalktım ve kızların duyabileceği bir tonda onlara seslendim.

-Ben biraz dolaşıcağım.

Kızlar beni az çok onayladıktan sonra parktan çıkıp bulunduğumuz çevreden uzaklaşmayacak bir şekilde yürümeye başladım.

Kerem: Selam

Hemen yanımda bulunan sesin sahibine döndüm. Kerem'di.

Kerem: Bugün seni üzmek istememiştim. Biran kendimi tutamadım.

Bazı kişilere oranla yaptığı kötü bir davranış için özür diliyor. En azından benim yaşanan olayda takıldığım, sinirlerimi bozan kişi olmamasına rağmen.

-Sorun değil. Senin hatan değildi. Cenk ve her zamanki davranışları.

Şaşkın bir ifade ile yüzüme bakıyordu.

Kerem: Bir dakika sen, onu tanıyor musun?

Sorusuna karşı bıkkın bir ifade ile cevap verdim.

- Ortaokulda aynı sınıftaydık.

Kurduğum cümleden sonra konuyu değiştirmek istermişcesine bir süre düşündü.

Kerem: Sana bir teklifim var. Hafta sonu cumartesi günü beraber bir şeyler yapmaya ne dersin?

Hafta sonu planım olmasına rağmen kabul etmek istiyordum. Hem zaten Levent ve Berkay'ın yanında diğerleri de olacaktı.

Ne kadar az görürsem onu daha iyi.

-Tamam o zaman.

Kerem ile birbirimize telefon numaralarımızı vermemizden sonra benimle beraber evin önüne kadar geldi, ardından yavaş adımlarla uzaklaştı.

Cumartesi günü

-Arya ben kendimi kötü hissediyorum, bugün sizinle gelemeyeceğim.

Evet tam olarak şuan yalan söylüyorum çünkü büyük ihtimal ile Arya Kerem ile buluşmama izin vermiyecek.

Arya: Ya ne oldu ki dün gayet iyiydin.

-Bende anlamadım midem bulanıyor.

İnandırmak için kusucakmış gibi yapıp hızla tuvalete koştum. Kusuyormuş gibi sesler çıkardım. Biraz daha tuvalette durduktan sonra çıktım. Sanırım midemin kötü olduğuna inanmıştı.

Deli UnicornlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin