Bölüm 17; Ne demek Hamileyim?!

125 25 77
                                    

Selen'den

Büşra ve Çağrı adına çok mutlu olmuştum, yani hepimiz mutlu olmuştuk. Onlarda Levent Melisa ve Berkay Begüm çiftleri gibi birbirlerine çok yakışıyorlardı. Hoş yakışmasalar bile gidip ayıracak halimiz yok.

Saat daha yeni 5 olmuştu. Daha Güneş yeni yeni doğuyordu. Her ne kadar uyumaya çalışsam da uyuyamıyordum. Zaten hep böyledir ya uzun uzun uyursun ya da sabahın köründe uyanırsın. En azından benim için geçerli olan iki seçenek olarak bunlar var.

Sonunda otelin büyük terasına gitmeye karar verdim. Üzerime siyah taytımı ve uzun bir tişörtümü giydim. Yanıma da hava esintili olduğu için gri bir hırkamı da aldım. Tam çıkacağım sıra da aklıma kulaklığımı almak geldi.

Onu da aldıktan sonra terasa giderek birkaç kişilik olan büyük salıncağa oturdum. Kulaklığımı takıp yavaş bir şarkı açıp dinlemeye başladım. Başımı gökyüzüne çevirip mavinin en güzel tonlarını taşıyan bu gökyüzüne hayranlıkla baktım. Belki de hissettim.

Derin düşüncelere dalacağım anda yanıma birisi oturdu. Yan tarafıma baktığımda bu kişinin Meriç olduğunu anladım.

Meriç; Sende mi uyuyamadın?

Biraz durduktan sonra ona cevap verdim.

-Uyuyamamak demeyelim de biraz erken uyanmak diyelim.

Meriç; Anladım.

-Peki senin buraya gelmene sebep olan dertlerin ne?

Bana şüpheci bir şekilde bakarak konuştu.

Meriç; Yani bir derdin olduğunu kabul ediyorsun.

Bende ona kesin ve net bir şekilde cevap verdim.

-Herkesin en az bir derdi vardır. En azından ben öyle düşünüyorum.

Ardından ekledim.

-Küçük bile olsa.

Sonra aklına farklı bir şey gelmiş gibi konuşmaya başladı.

Meriç; Benimle ilk defa anlaşarak konuşmaya başladın.

Aslında haklıydı. Onunla her seferinde tartışıyordum. Belki de sadece Arya' yı üzmesinden korktuğum için onunla iyi anlaşmak istemiyordum.

-Belki de sadece Cenk' in arkadaşı olmandan kaynaklıdır.

Meriç; Cenk' i neden sevmiyorsun? Yani ona kötü davranıyormuşsun gibi geliyor bana.

-Sevmemek değil benimkisi, sadece onunla iyi arkadaş olabileceğimi sanmıyorum. Sadece arkadaş yeterli.

Meriç; Ortaokuldayken iyi anlaştığınızı sanıyordum. Yani en azından Cenk' in anlattıklarına göre öyle.

-Evet ortaokuldaykendi.

Sanırım konunun gittikçe garipliğini o da fark etti ki hemen farklı bir şey söyledi.

Meriç; Bak ne diyeceğim, seninle yeniden tanışalım.

Biraz durdu. Sonra umut dolu gözlerle bana bakarak elini uzattı.

Deli UnicornlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin