Arya' dan;
Parti bittikten sonra herkes bir yerlere dağılmıştı. Meriç ise beni bırakıp Cenk' in yanına gidicekti ama bir türlü Cenke ulaşamamıştı. Selen' i aradığımda onu da telaşlandırmıştım. Ama onu bulsa bulsa Selen bulurdu. Öyle de oldu Selen Cenk' i bulmuştu. Onlara Meriçlere geçip bizi beklemelerin söylemiştim.
Şimdi ise Meriçle bugün ikinci kez onlara gidiyorduk. İkimizim de hiç sesi çıkmamıştı. Sessizdik. Benim aklım Cenk' te kalmıştı.
-Sence Cenk Selen' i seviyor mu?
Sorum üzerine şaşırmış olacak ki bir yola bir bana bakmaya başladı. Soran gözlerle baktığımı görünce yutkunup cevap verdi.
Meriç: Neden sordun?
-Merak ettim.
Meriç: Seviyodur yani arkadaşlar sonuçta.
-Pekii.
Bu aramızda geçen tek konuşma idi. Meriç' in bir şeyler bilip söyleyemediğine eminim.
Yarım saate yakın yol gittikten sonra gelebilmiştik. Eve girdiğimizde koltuğun birinde Selen' in diğerinde Cenk' in uyuduğunu gördük. Tam o sırada yukarıdan tıkırtılar gelmeye başladı ardından Meriç' in ve Cenk' in anne ve babası belirdi. Önce koltukta uyuyan Selen ve Cenk' e ardından bize baktıklarında bir açıklama istediklerini düşünmüştüm ki onlar bize sormak yerine kendileri bir açıklama yaptı.
- Biz bir haftalığına iş için şehir dışına çıkıyoruz. Hazır kızlarda buradayken iyi oldu bu. Aras ve Şimal size emanet. Normalde onları da götürecektik ama okulları var.
-Kendinize dikkat edin. Çocuklara iyi bakın.
Meriç: Tamamdır size iyi yolculuklar.
Meriç hepsiyle vedalaşırken ben sadece el sallamıştım. Gözden iyice uzaklaştıklarını görünce bende gitmek için hazırlandım.
Meriç: Sen nereye?
-Eve
Meriç: Hadi ya o niye?
-Hani ben de bir insanım benimde bir evim var ya. Zeki şey seni.
Meriç: Saat gecenin biri sen bu saatte tek başına eve gitcen. Bende buna izin vercem. Rüyadasın güzelim uyan.
-Sen götürürsün.
Meriç: Selen burda sende kal işte?
- İyi peki ben nerde yatcam? Biraz daha uyanık kalırsam bayılcam bir an önce uyumak istiyorum.
Meriç: Ben Cenk' in odasında yatıyım. Sen benim odamda yat.
-Bi de şeeeey
Meriç: Neeey?
-Bana kıyafet
Meriç: Bul benim dolabtan bir şeyler.
Annemin eşyaları da var en alt çekmece ordan hallet sen.-Annenin eşyaları neden senin odanda ki?
Meriç: Sığmamış dolabına zaten çoğunu giymiyor. Olmuyor diye.
-Haa tamam. Neyse hadi İyi geceleeeer.
Meriç: Sana da Prenses
Meriç' in odasına çıkıp annesinin oraya koyduğu taytlardan birini giydim. Üstüne de Meriç' in elime gelen ilk tişörtünü. Kendimi yatağa attım
🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄
Sabah saat 6' da uyanmıştım. İlk defa bu kadar erken uyanmıştım. Cenk' in odasına girdiğimde Meriç hâlâ uyuyordu. Aşağı indiğimde ise Selen ve Cenk hâlâ uyuyordu. En son çare uyanık bulma ümidi ile Aras ve Şimal' in odasına girdim. Şimal uyuyordu ama Aras yatağında yoktu. Hızla odadan çıkıp Meriç' in yanına gidiyordum ki arkamdan birinin seslenmesi ile durdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Unicornlar
Romanzi rosa / ChickLitİki en yakın arkadaşın macerayla, çılgınlıkla geçen hayatlarında olan birkaç küçük değişikliklerle eskiden hoşlanmakta oldukları kişiler okullarına gelir. Belki herşeyin başlangıcı o anlardır. Belki de daha önceye dayanıyordur.