Bölüm 6; Sıradan

237 32 54
                                    

Arya' dan;

Selen 'Ne yaparsanız yapın' diye bağırıp koşarak yanımızdan uzaklaşınca iyice sinirlenmiştim. Ne istiyorlardı bu kızdan, ne dertleri vardı.

Selen' in gitmesinin ardından Kerem ve Cenk tartışmaya devam etmişlerdi. Meriç ve Selim ise hiç oralı olmadan birbirlerine sinirle bakıyorlardı.

Dayanamayıp "YETER" diye aşırı derece yüksek sesle bağırdım.

Gerçekten baya bi yüksek sesle bağırmışım ki nerdeyse bizim kızlar ve bizim oğlanlar da dahil bütün okul bana baktı.

-Lan yeter. İkiniz de ona karışamazsınız. Neyi oluyorsunuz ki onun. Sevgilisi desen alakanız yok. Kanka uzaktan yakından değil. Arkadaş hiç değil. Şimdi basın gidin kendi halinize uzak durun bizden.

Herkes şok olmuş bir şekilde bana bakarken kimseyi umursamadan Selen' in peşinden koşmaya başladım.

İstem dışı akan göz yaşlarımı hızlıca sildim. Kim bilir Selen ne haldedir.

Ya gerçekten merak ediyordum. Ne istiyorlardı Selen' den? Onunla dertleri neydi? Onun gibi, birinin mutlu olmasıyla bile mutlu olan bir kızı bile üzebiliyorlardı ya hiç bir şey demiyorum, bu dünyanın gereksiz adaletine.

Eve doğru koşarken birinin kolumu tutmasıyla reflex olarak yerimde durdum. Arkamı döndüğümde kolumu tutan kişinin Meriç olduğunu gördüm. Onun ardında da Cenk yanında belirdi.

-Meriç kolumu bırak.

Meriç: Hayır.

-Sana bırak dedim.

Meriç: Hayır.

Biz böyle tartışırken Cenk araya girip

Cenk: Kavgayı kesin de Arya Selen nerede?

-Sanane.

Diyerek gözlerinin içine sert bir şekilde baktım.

Yeterdi bu kadar. Onun daha fazla Selen' i üzümesine izin vermiyecektim.

Hızlıca kolumu Meriç' ten çekip eve doğru koşmaya başladım. Kim bilir Selen şimdi ne kadar üzülmüştü.

Bu düşünce aklıma geldikçe hızımı artırdım. Sonunda bizim mahalleye gelmiştim.

Bina görüş açıma girince sabah giydiğim hırkamın cebinde anahtarı aramaya başladım.

Uhaa ben anahtarı almayı unuttum. Aslında unutmak sayılmaz Selen ben aldım deyince bende almamıştım.

Binaya girip hızla kapıyı yumruklamaya başladım.

Arkamdan ayak sesleri duyunca hışımla arkamı döndüm.

Arkamda Meriç ve Cenk vardı. Onlara göz devirip kapıyı yumruklamaya devam ettim. Cenk koşarak yanıma geldi ve

Cenk: Ne oldu? Selen nerde?

diye sorular sormaya başladı.

Ama şu an da onu dinleyecek vaktim yoktu. Selen' e bir şey oldu düşüncesiyle kapıyı daha hızlı yumruklamaya başladım.

Allah' ım nolursun kendine bir şey yapmamış olsun. Nolur...

Aradan on dakika geçmişti. Hala kapı açılmıyordu.

Cenk elini zile koymuştu bir yandan da kapıya tekme atıyordu.

Meriç merdivene oturmuş. Öylece bizi izliyordu.

Deli UnicornlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin