Bölüm 10; Trip

161 27 38
                                    

Arya' dan;

Selen' in ödümüzü kopartan şakasından sonra kızlar olarak Selen'e trip atmaya karar kılmıştık. Yani ben böyle düşünmüştüm.

Uzun bi maceranın ardından herkes evlere dağılmış biz Selen ile baş başa kalmıştık. Onu triplerden triplere sokucaktım. Tamir ettirdiğimiz evin kapısını açan Selen' e dönüp konuşmaya başladım.

-Sen kim köpek bizi korkutuyonn yaav

Selen; Arya aşkım yapma böyle ortada anlaşalım

-Nolmaz anlaşma manlaşma nooo

Onunla kesinlikle anlaşmayacaktım. Bu konuda çok açık bir şekilde nettim.

Selen; Kendimi öldürürüm akıllı olun

-öldür be öldür de kurtulalım bizde.

O da bana dudak büzerek karşılık verdi.

Selen; İyi bende öldürürüm.

-anlaşıldı.

Ardından hızla salona geçtim.

Trip mod/ AÇIK

Selen' den önce davranıp hemen kumandayı elime aldım. Kanalları gezerken televizyonda Rafadan Tayfa olduğunu gördüm. Selen' in dursun açsana ya demelerine karşın kanalı hızla değiştirdim. Tamam bende seviyordum ama maksat Selen bakamasın. Dur bakalım daha biz ona neler yapıcaktık.

Zaten yarın alçıda çıkacaktı. Bir hafta olmadı ama dün doktor pazartesi gel çıkartalım demişti.

Selen esneyerek ayağa kalktı ve bana doğru döndü.

-İyi geceler.

Ona bakmadan sadece omuz silkmekle yetindim.

Ben birilerine küs kalamıyordum. Yani kimseye kolay kolay küsmezdim. Ama süper trip atardım.

Selen hiç bir şey demeden odasına gidince bende balkona çıktım. Hemen elimin izin verdiği şekilde konferans görüşmesi yaptım. Kimleri aradığıma gelirsek.

Ben, Irmak aşkem, Melisa aşkem, Büşra aşkem, Begüm aşkem...

Irmak; Niye Selen yok ya

Ben; Hıh ben de o konu için şey ettim. Bundan sonra Selen' i trip yağmuruna tutucağız.

Irmak; Kötü kadın gülüşü attığımı varsayın.

Melisa; Ya bence trip atmak yerine biz de bi şaka yapalım.

Büşra; Kanka bencede öyle yapalım.

Ben; Yalnız aşklarım unuttuğunuz bir şey var.

Hemen ardımdan Begüm benim cümlemi devam ettirdi.

Begüm; Aynen siz Selen' i unuttunuz.

Irmak; Selen hayatta yemez bizim şakaları.

Melisa; O da var dimi ya.

Melisa' nın kurduğu cümle ile Irmak ve Begüm ile beraber aynı anda konuştuk.

Ben, Irmak, Begüm; Aynen

Deli UnicornlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin