Bölüm 18;Sırlar ve İntikam

138 26 112
                                    

Arya' dan;

Meriç ve Selen' in kahkahalar eşiğinde odadan çıkması üzerine kafamı kaşıyarak yatağa oturdum.

Her şey tamamdı da Selen ve Meriç ne alaka. Yani bildiğim kadarıyla Selen Meriç' ten nefret ediyo. Aman her neyse şu an da asıl mesele benim Meriç ve Selen' e ne yapabilecek olmam.

1 saat sonra;

Odadan çıkıp kızların odasının katına girdiğimde herkes toplanmıştı. Selen de burdaydı ve üzerinde krema vardı. Ona göz devirip Irmağın yanına gittim.

Aşağı inene kadar hatta yemek boyunca ne Selen ile ne de Meriç ile konuşmamıştım. Aklıma gelen fikirle bizimkilere dönüp konuşmaya başladım.

- Yaa voleybol oynayalım mı?

Begüm; Aynen ya bencede voleybol oynayalım

Berkay; Ee hadi o zaman

Yiğit topu almıştı zaten. Ondan kaçar mı hiç?

Levent; kızlar erkeklere karşımı olcak

- Hayır karışık olsun

Çağrı; O zaman kura çekelim

Begüm; Aynen

Kura çekmiştik. Sonuçtan da herkes memnundu.

Arya, Melisa, Begüm, Levent, Yiğit, Berkay

Selen, Cenk, Meriç, Büşra, Çağrı, Irmak

Ceza olarak kaybeden grup bi tane sırrını söyleyecekdi.

Aslında önce bi kaç kişi itiraz etti ama sonradan fikir herkesin kafasına yattı.

2 saat sonra;

20-19

Herkes kendini yere atmıştı. Cidden süper oynamıştık. Ben kaç kaç bittiğini hesaplarken Selen

- Kazandııık diye bağırınca ofladım. Sadece 1 sayı ile kaybetmiştik.

Herkes daire oluşturduktan sonra sıra sırlara gelmişti.

3. Kişi ağzından;

Herkes merakla bekliyodu. İlk  olarak Levent başladı.

Levent; Ben başlayım o zaman. Melisa için 17 kavgaya karıştım. Ve çoğunda dayak yedim. Çünkü kalabalıklardı.

Melisa; Yaa yerim ben seni sıra bende mi? Levent dışında iki kişi ile daha öpüşmüştüm.

Arya; Oha bizim niye haberimiz yok

Melisa; Sır kanka sır

Levent; Sırmış göstercem ben sana sırrı.

Melisa kumsalda koşmaya çalışırken Levent de yakalamaya çalışılıyordu. Melisa takılıp yere düşünce. Gençlerin ağzından hıh döküldü.

Levent sevgilisini yerden kaldırdığında Melisa hayatında nerdeyse ilk kez utangaç bir tavırla baktı sevgilisine. Tabiki de o buluşmalarını Selen böldü.

Selen; Bakışmanız bittiyse gelin artık.

Melisa ve Levent geldiklerinde devam ettiler.

Berkay; Ben Begüm den önce 3 kızla çıktım ama aklımda hiç birinin adı kalmadı.

Begüm; Öyle mi Berkay bey. Bende söyleyim o zaman. Hoşlandığım bi çocukla tiyatroya gitmiştim. Çocuk bana "seni kaçırıyım mı" diye sordu.

Deli UnicornlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin