Bölüm 35

100 12 19
                                    

   Derin bir nefes alıp Emre'ye baktım.

   "Bunu başarabilirim."

   "Başarabilirsiniz." dedi ve elindeki dosyaları önüme uzattı. Cam sehpanın üstündeki ilk dosyayı alıp açtım. Doğa'nın öz geçmişi ve fotoğrafı vardı.

   İkinci dosya ise Paris'e düzenlenmiş bir tatil hakkında bilgileri bulunduran yazılar ve resimlerle doluydu.

   "Tatilinizin bütün masraflarını ben karşılayacağım ama Mete ve burdakiler hariç sen yapmışsın gibi görecek."

   Tamam anlamında başımı salladım.

***

   Üzerimdeki elbiseye baktım.

   "Emre sence de fazla kısa değil mi?"

   "Ne o? Alışkın değil misin Elis böyle giyinmeye?"

   Boy aynasından Emre'ye baktım.

   "Alışkınım ama kendimi gergin hissediyorum."

   "Ben Evin'i aldıktan sonra sevgilinle mükemmel bir hayatın olacak korkma."

   Emre ile kapıya kadar gittikten sonra arabama bindim ve Emre'ye baktım. Hadi git der gibi başını salladıktan sonra arabayı çalıştırdım ve şirkete sürdüm.

   Tanıdık biri olduğum için direk içeri alındım. Sekreteri dinlemeden içeri girdim ve ardımdan gelmesi bir oldu. Mete ayağa kalkıp bana baktı ve olanları anlayıp kıza döndü.

   "Şaheser, sen gidebilirsin." dediğinde kız dışarı çıktı.

   "Sana mükemmel şeylerle geldim." diyip elimdeki dosyaları elimde salladım.

   "Ne o? Özen Marketler Zinciri'ni üstüme mi yaptın?"

   Omuzlarımı düşürdüm.

   "Gel gel! Neymiş onlar bakalım." dedi gülerek ve kollarını açtı.

   Masanın üstüne oturup elimdeki ufak dinleme cihazını masanın altına altındaki mıknatıs sayesinde sabitleyip açtım.

   "Meteciğim... artık işlerden yorulduğunu ve sıkıldığını biliyorum. Bence ikimiz de güzel bir tatili hakediyoruz."

   *Emre*
   Kulağımdaki kulaklıktan sesler gelmeye başlayınca doğrulup önümdeki dizüstü bilgisayarın sesini açtım.

   " Meteciğim... artık işlerden yorulduğunu ve sıkıldığını biliyorum. Bence ikimiz de güzel bir tatili hakediyoruz."

   "Ne tatili Elis! Yakında evleneceğim ve bir an önce hazırlık yapmam gerekiyor."

   "Beni sinirlendirme Mete! Evlendikten sonra hisseleri üzerine yapıp o kızı öldürmeyecek misin zaten? Yine benimle olacaksın. Hayatının geri kalanını geçireceğin kadının kalbi kırılsın mı istiyorsun? Bu narin gözlerden yaş mı süzülsün illaki?"

   "Evin'e ne diyeceğim peki?"

   "İş."

   Yumruğumu sıkıp "İşte böyle Elis. Mükemmel! Böyle devam et!" diye mırıldandım.

   "Ne kadar bir süre peki bu tatil?"

   "İki haftacık."

   "Çok fazla!"

YAKTIN BENI (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin