Proloog

1K 30 0
                                    

Sofie is 17 jaar en woont in een klein dorpje in Frankrijk, midden in een dal omringt met bergen.
Daar doet ze een opleiding met sport, ze woont samen met haar vader, moeder, zus en haar 2 broers.
Ze woont in een speciaal dorp waar alleen wolven wonen, samen vormen ze een roedel.
Sofie haar innerlijke wolf heet Lara, Sofie heeft veel aan haar alhoewel ze soms wel een beetje koppig kan zijn.

(Wanneer Lara iets zegt tegen Sofie zal dat aangegeven worden ~zo~ )

De broers van Sofie kunnen soms heel over bezorgt zijn, vooral als het gaat om jongens. Sofie kan zich verschrikkelijk ergeren aan haar broers, vooral als ze als een soort bodyguarts achter haar aanlopen door de gangen van de school.
Hoewel dit allemaal best wel leuk en aardig klinkt zit er ook een nare kant aan haar verhaal, op maar vooral na school word Sofie mishandelt. Na school staan ze vaak in het fietsenhok op haar te wachten of ze volgen haar door het dorp tot ze alleen is, dan slaan en schoppen haar tot ze bont en blauw is en laten haar dan vaak bijna bewusteloos achter....

Tot er een bijzondere jongen in haar leven komt, die net zoals haar broers erg beschermend is voelt Sofie zich anders in zijn buurt.
Toch weet ze niet of ze hem 100% kan vertrouwen, tot ze 16 word. Dan verandert alles...

Haaiiii lezertje, de proloog is een kort stukje maar ik ga proberen de hoofdstukken wat langer te maken.
Ik ga geen vaste upload tijd en data vaststellen want ik weet nu al dat ik dat niet ga kunnen aanhouden :)
Hopelijk vind je dit boek leuk en geniet van het lezen ♡♡

MatesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu