Pov. Sofie
Ik spring bij Vince achterop zijn fiets en hij begint richting mijn huis te fietsen, ik kijk naar de bekende winkels in het dorp.
Als Vince expres extra hard over een drempel rijd klem ik mij nog steviger aan hem vast, "kap daar mee" zeg ik lachend, "Wat nou als ik het eigenlijk wel grappig vind." Antwoord hij uitdagend, ik rol met mijn ogen en lach.
We fietsen mijn straat binnen, ik ken al bijna alle mensen die er wonen. Niet dat ik ze allemaal even aardig vind ofzo, veel zijn op zichzelf of zie ik niet vaak.
Vince stopt bij de stoep voor ons huis, ik stap af en hij parkeert zijn fiets tegen onze heg.
Ik kijk de straat rond tot mijn blik blijft hangen bij het einde van de straat.
Mijn hart lijkt stil te staan en even krijg ik geen lucht, aan het einde van de straat staat Jeremy.
Hij kijkt mij met een valse grijns aan,
"Vince!" Roep ik in paniek.
"Wat is er," vraagt hij geschrokken.
"Hij is daar, hij staat daar aan het einde van de straat." Zeg ik terwijl Vince mij in zijn armen trekt,
"Er staat niemand Soof." Zegt Vince geruststellend, ik kijk naar het eind van de straat en zie dat Vince gelijk heeft. Jeremy staat er niet meer, en toch weet ik heel zeker dat hij het was.
"Kom dan gaan we naar binnen," zegt Vince en hij slaat een arm om mijn middel.
Ik bekijk zijn gezicht en zie dat er een lichte frons op zijn voorhoofd staat, dus ook hij maakt zich zorgen.
Ik open de deur en we gaan snel naar binnen, ik hang mijn jas op en Vince volgt mijn voorbeeld.
We lopen de woonkamer binnen en daar treffen we mijn ouders en Suus aan, Vince begroet mijn ouders beleeft door ze allebei de hand te schudden en zich voor te stellen.
Mijn vader lijkt dat te waarderen en mijn moeder trekt Vince meteen in een hartelijke knuffel, ook Suus geeft hij een hand.
"Mam we kwamen eigenlijk vragen of ik vanavond en morgen bij Vince mag blijven slapen." Vraag ik.
Lijkt je dat wel een goed idee? Kan je niet beter hier blijven, dan weten we zeker dat je veilig bent." Zegt mijn moeder bezorgt,
"Ik weet niet zeker of dat nog zo is. Sofie zegt dat ze een van de vampieren net zag aan het einde van uw straat,"mengt Vince zich in de conversatie.
Mijn ouders kijken geschrokken mijn kant op, ik knik bevestigend.
"Ik stel voor dat Sofie onregelmatig wisselt tussen mijn en haar eigen huis, zodat de vampieren niet precies kunnen weten op welke locatie ze zich bevind." Stelt Vince voor, mijn moeder stemt meteen in maar mijn vader heeft zijn twijfels.
"Hoe weten we zeker dat ze niet ook al lang weten waar jij woont?" Zegt mijn vader.
"Die garantie hebben we niet maar we moeten nu denken aan uw en haar veiligheid," Vince blijft beleeft en kalm wat mijn vader gerust lijkt te stellen.
"Goed dan, pak de spullen die je nodig hebt inclusief je school boeken." Zegt mijn vader dan uiteindelijk.
Ik knik en loop naar boven op de voet gevolgd door Vince, ik open mijn kamer deur en laat hem binnen.
Het eerste wat hij doet ik uit het raam kijken, dan sluit hij de luxaflex een beetje zodat er niet gemakkelijk naar binnen gekeken kan worden.
"Pak alles wat je nodig hebt dan vertrekken we meteen," zegt hij serieus.
Ik knik en pak een weekend tas, daar stop ik wat kleren in en loop dan naar mijn boeken kast.
Terwijl ik de nodige schoolspullen pak zwaait Vince iets voor mijn gezicht langs, ik pak het uit zijn handen en bekijk wat het is.
Mijn hart staat even stil als ik zie dat het een van de hele sexy strings is die ik ooit van een vriendin had gekregen.
2 sterke armen pakken mij van achter beet en ik voel Vince zijn adem tegen mijn nek strelen,
"Draag je die wel eens?" Vraagt hij met een hese stem.
Ik slik en schud mijn hoofd van nee, dit keer voel ik zijn lippen tegen mijn oor.
"Het zou je waarschijnlijk heel sexy staan," zegt Vince waarna hij met zijn lippen over mijn nek strijkt.
Ik huiver en dat blijft niet onopgemerkt bij Vince, hij draait mij in een snelle beweging om terwijl hij zijn handen op mijn heupen houd.
Zijn lippen strelen langs mijn kaak richting mijn lippen, bij mijn mondhoek stopt hij.
Een kleine grom verlaat mijn mond, ik kijk hem nu recht aan.
Zijn ogen kijken mij speels aan, ik kan mij niet langer inhouden en druk mijn lippen op de zijne.
Onze zoen word dieper en hij vraagt op toestemming, ik geef hem die meteen en zijn tong zoekt de mijne op.
Mijn handen haal ik door zijn haar, en ik ga nog iets dichter bij hem staan.
Zijn handen glijden iets naar beneden en blijven rusten op mijn kont, even verstijf ik maar daarna ontspan ik weer.
Ik trek mij terug en leg mijn voorhoofd tegen zijn borst aan, hij legt zijn armen rond mijn middel en zo blijven we staan.
Ik luister naar zijn hartslag, het ontspant me.
"Het is tijd om te gaan lieverd," zegt hij zachtjes.
Mijn hart maakt een sprongetje als ik het koosnaampje hoor, ik knik en geef hem nog een kusje op zijn wang.
Ik hijs de weekend tas over mijn schouder en trek Vince aan zijn hand mee mijn kamer uit naar beneden, we zeggen gedag tegen mijn ouders en ik geef Suus een dikke knuffel.
Vince neemt buiten mijn tas van mij over en hangt hem over zijn stuur, hij zwaait zijn been over zijn fiets en gaat op het zadel zitten.
Ik stap achterop en we gaan op weg naar zijn huis.Hay lezers! Hoe vonden jullie het hoofdstuk?
Ik vind Sofie en Vince zo cutie samen! Maar ik krijg echt de rillingen van Jeremy(ook al schrijf ik hem😜😂)
Geniet van jullie laatste weekend dag!
Liefs 🌺
JE LEEST
Mates
مستذئب"Mine....." zegt hij als hij me tegen de muur van mijn huis duwt, Vince doet nog een stap dichterbij en ik kan zijn ademhaling voelen op mijn huid. "Laat me los," snauw ik naar hem. "Je bent van mij!" zegt hij bezitterig, ik probeer hem van me af t...