Hoofdstuk 16

363 17 0
                                    

Pov. Sofie
Ik ga weer mee in zijn zoen, en ga weer met mijn vingers over zijn sixpack.
Hij kreunt en vraagt om toestemming, ik geef hem die en er ontstaat een gevecht tussen onze tongen om de dominantie.
Hij wint het en trek mij tegen zich aan,
Ik laat mijn vingers naar beneden glijden en laat ze over de rand van zijn jogging broek gaan.
Meteen trekt hij zich terug, "weet je zeker zat je verder wil?" Vraagt hij bezorgt.
Ik denk even na, " ja ik weet het zeker." Zeg ik zelfverzekerd.
Hij knikt en kust mij in mijn nek, hij gaat via mijn kaak naar mijn mond.
Ik haal heel langzaam de touwtjes van zijn broek los, hij gromt en gaat dan recht op zitten.
Hij trekt zijn broek naar beneden, ik ga ook recht op zitten en kus hem.
Hij slaat zijn armen om mij heen, ik leg mijn hand op zijn sixpack.
Heel langzaam laat ik mijn hand naar beneden glijden, dan leg ik mijn hand in een snelle beweging op zijn zaakje.
Hij kreunt en pakt mijn heupen stevig vast en trekt mij op schoot, hij zoent mij hard maar toch liefdevol.
Ik begin op zijn schoot heen en weer te bewegen, hij kreunt en ik voel zijn zaakje hard worden.
Hij duwt mij opeens in een snelle beweging terug op bed, "eerst ga ik jou onder handen nemen." Zegt hij uitdagend, hij komt boven mij hangen en fluistert in mijn oor:
"Ontspan en laat mij het werk doen," zegt zijn zwoel.
Ik kijkt hem uitdagend aan, en geef hem een kus.
Hij kust mij in mijn nek en zijn handen gaan onder mijn rug, hij maakt de sluiting van mijn bh los. Hij trekt zijn handen terug en haalt uit een van de nachtkastjes handboeien, ik word er eerlijk gezegd best opgewonden van.
"Mag ik?" Vraagt hij zorgzaam.
Ik knik, hij maakt mijn handen vast aan het bed.
Hij kust mijn nek en gaat steeds verder naar beneden, hij wil mijn bh weghalen als hij beseft dat dat niet lukt nu hij mijn handen heeft vast gemaakt.
Even kijkt hij mij aan en dan scheurt hij de bandjes los, nu zit er helemaal niks meer voor mijn borsten.
Hij gaat verder met zijn spoor van kusjes, hij kust mijn rechter borst.
Hij zuigt aan mijn tepel, ik kreun en daardoor gaat hij nog harder zuigen.
Met zijn ander hand streelt hij mijn ander tepel.
Dan wisselt hij van tepel, ik doe moeite om een kreun te onderdrukken.
Dan vervolgt hij zijn kus spoor naar  beneden, hij maakt met zijn handen mijn broek los en trekt hem naar beneden.
Hij streelt over mijn onderbroek bij mijn ingang, ik kreun en bol mijn rug.
Heel langzaam trekt hij mijn onderbroek naar beneden, ik grom van frustratie omdat hij het zo langzaam doet.
Hij komt iets naar boven zodat hij mij recht aan kan kijken, dan voel ik een van zijn vingers naar binnen gaan.
Ik slaak een klein kreetje van genot, hij begint te bewegen.
"Vince... Vince ik ga komen,"kreun ik.
Dan trekt hij zijn vingers uit mij, ik open verbaast mijn ogen.
Dan voel ik zijn ademhaling tussen mijn benen, en voor ik precies besef wat er gebeurt steekt hij zijn tong bij mij naar binnen.
Ik kreun hard, hij beweegt zijn tong snel in mij, ik sla mijn benen om hem heen als aanmoediging om sneller te gaan.
Hij voert zijn snelheid op en ik hijg, dan spannen al mijn spieren aan en gaat er een gelukzalig gevoel door mij heen.
Hij komt boven mij hangen, "je bent geweldig weet je dat? Maar ik vraag je het nog een keer, weet je het
zeker?" Vraagt hij lief terwijl hij over mijn borsten streelt.
"Ja ik weet het zeker," zeg ik terwijl ik een kreun onderdruk.
Hij trekt zijn onderbroek uit en zijn zaakje komt tevoorschijn, ik voel zijn penis tegen mijn ingang.
Hij kijkt mij aan en duwt zichzelf naar binnen, ik slaak een kreetje. Even doet het pijn, maar als Vince begint te bewegen gaat de kleine pijn over in genot.
Ik kreun als ik vlakbij mijn hoogte punt kom, dan trekken mijn spieren samen. En voel een genot door mijn hele lichaam trekken, Vince komt daarna ook klaar en hij laat zich naast mij neerploffen.
Ik kijk hem aan, "heb ik je geen pijn gedaan?" vraagt hij bezorgt aan mij.
"Nee joh, het was fantastisch." Zeg ik beademend, ik ga met mijn hoofd op zijn borst liggen.
Hij trek de deken over onze naakte lichamen heen, hij streelt over mijn arm.
"Ik vond het fantastisch," zegt hij lief.
Ik bloos en druk een kus op zijn mond, hij kust mij terug en trekt mij dicht tegen zich aan.
Ik trek mij terug en leg mijn hoofd terug op zijn borst. Ik sluit mijn ogen, en voel ook zijn ademhaling rustiger worden. Ik ontspan mij helemaal terwijl ik luister naar zijn hartslag, ik voel mij wegzakken en val in slaap.

Haha dit was de eerste keer dat ik zo'n erotische scene heb geschreven..😂😂
Groetjes 🌺

MatesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu