Vince en Max staan grommend tegenover elkaar, ze cirkelen om elkaar heen.
Dan springt Max bovenop Vince, Vince duwt Max van zich af en verandert in zijn wolf.
Max laat een lage grom horen en verandert in zijn grote wolf, ze vliegen elkaar in de haren.
De deur van ons huis word open gegooid en mijn vader komt naar buiten gerend met Levi achter zich aan gerend.
Samen halen ze Max en Vince uit elkaar,
"Joh even dimmen gast." Zegt Levi tegen Max, Vince trek zich los uit mijn vaders greep en gaat rechtop staan.
Behalve wat schrammen mankeren ze allebei niks, " Mag ik vragen wat er hier in hemelsnaam gebeurt?" Vraagt mijn vader geïrriteerd.
"Uw zoon houd mij weg bij mijn mate," zegt Vince boos.
Mijn vader kijkt eerst verbaast naar Max en dan kijkt hij naar mij, waardoor zijn verbaasde blik nog verbaasder word.
"Euhm oke, nou goed dan. Max Levi mee naar binnen. Binnenkort wil ik graag kennis maken met de mate van mijn dochter," zegt mijn vader dan vrolijk en streng tegelijk.
Max kijkt nog een keer boos naar Vince, Vince kijkt met een uitdagende terug.
Max gromt boos maar word naar binnen geduwd door Levi die nog even bedenkelijk naar Vince kijkt.
"Sorry voor mijn broer, maar hij had gelijk. Je had me los moeten laten toen ik het zei," zeg ik tegen hem.
Hij knikt, "ik wil gewoon graag bij je zijn. Ik wil je de hele dag vasthouden en je beschermen," hij kijkt me lang aan en ik bloos. Ik kijk weg, naar niets is het bijzonder.
Plots voel ik twee sterke armen om mij heen, ik snuif zijn heerlijke geur op en sla mijn armen om zijn middel.
Hij laat me los en trek me mee naar zijn fiets, hij stapt op en kijk verwachtingsvol naar mij.
"Wil je... bedoel je dat ik?" Vraag ik verward,
hij pakt mijn arm en trekt me achterop.
Hij begint te fietsen en ik sla snel mijn armen om hem heen, ik hoor hem grinniken en wrijft met één hand over mijn handen.
Ik druk mijn gezicht tegen zijn rug aan en geniet van zijn lichaams warmte, we fietsen de straat in van school. Ik wil mijn armen rond Vince zijn middel weghalen maar zijn handen houden mijn armen op hun plek, ik lach om zijn actie.
Hij fiets het plein op en meteen kijken verschillende mensen ons aan, ook Annabel kijkt met een woedende blik naar ons. "Shit dat zou nog wel eens voor problemen kunnen zorgen," zeg ik in mijn hoofd tegen Lara.
~ach maak je geen zorgen, Vince beschermt ons~
Ik ben niet helemaal overtuigd maar laat niks merken en sluit de verbinding tussen mij en Lara, Vince stopt voor het fietsenhok en ik stap snel af.
"Was ik niet te zwaar?" Vraag ik onzeker
"Ben je gek? Je bent zo licht als een veertje het ging heel makkelijk." Lacht hij , hij trekt mij met een arm in een knuffel.
"Je bent super schattig als je onzeker bent weet je dat?" Fluistert hij in mijn oor, ik bloos en gelukkig kan hij het niet zien.
Hij brengt zijn fiets weg terwijl ik voor het hok blijf wachten, ik kijk over het plein.
Annabel, Steven & Jacob staan met een agressieve blik bij de deuren van de school.
~Het komt goed, Vince is bij ons~ probeert Lara ons moed in te spreken maar ik hoor haar twijfel.
Vince komt naast me staan en legt een arm om mijn schouders, "zullen we naar binnen gaan?" Vraagt hij lief.
Ik kijk twijfelend naar de ingang maar zie tot mijn verbazing dat Annabel en haar aanhangers weg zijn, ik knik ja en samen lopen we naar de school.Skip tot na school:
Ik loop in mijn eentje naar het fietsenhok om daar te wachten op Vince, hij moest de leraar nog iets vragen en hij was aan de beurt om de klas te vegen.
Ik sta bij zijn fiets en sms naar mijn moeder dat ik iets later thuis kom omdat ik met Vince mee naar huis ga, ik hoor iemand mijn kant opkomen en kijk op.
Het is niet het persoon waar ik op gehoopt had,ik kijk Annabel met bange ogen aan.
"Alsjeblieft, wat heb ik fout gedaan?"Heayyyy lezertjes, hoe vonden jullie hoofdstuk 8? Als je het leuk vond druk dan op het sterretje🌟.
Foto>Levi
Ik denk dat er vanavond nog een hoofdstuk online zal komen!
En er komt zo snel mogelijk een overzicht met alle personages online(inclusief foto)
Liefs 🌺
JE LEEST
Mates
Werewolf"Mine....." zegt hij als hij me tegen de muur van mijn huis duwt, Vince doet nog een stap dichterbij en ik kan zijn ademhaling voelen op mijn huid. "Laat me los," snauw ik naar hem. "Je bent van mij!" zegt hij bezitterig, ik probeer hem van me af t...