Hoofdstuk 15

354 24 0
                                    

Pov. Vince
Ik open de deur en hou hem voor haar open, ze loopt langs mij en zet haar tas neer.
Ze hangt haar jas op en schopt haar schoenen uit, ze loopt door naar de woonkamer.
"Wil je wat drinken," vraag ik haar.
"Nee dankjewel, waar zal ik mijn spullen neerleggen?" Vraagt ze.
"Kom ik laat je mijn kamer zien en dan kan je meteen je spullen kwijt,"
Ze knikt en volgt mij naar de trap die naar de boven verdieping leid.
Ik laat haar de boven verdieping zien en als laatst komen we aan bij mijn kamer, het is een ruime kamer met een groot raam met uitzicht op het bos.
Aan de kamer vast zit een kleine badkamer met een douche en aan de ander kant van de kamer staat een grote kast met een bureau eraan. Tegenover het bed staat een tv, ik open één van de deuren en haal een paar stapels van mijn eigen kleding eruit en leg dat bij andere kleding.
Soof loopt naar de kast en begint haar netjes opgevouwen kleding in de kast te leggen, als ze klaar is legt ze de tas met boeken onderin de kast bij mijn school tassen.
Ik ga op bed zitten en wenk haar dat ze erbij moet komen, ze wil naast me komen zitten maar in een snelle beweging trek ik haar op schoot.
Haar benen liggen om mijn rug op het bed, ze kijkt mij blozen aan en wend haar blik af.
Ik leg mijn hand op haar wang en dwing haar mij aan te kijken, ik buig mij voorover en drukt heel zachtjes mijn lippen op die van haar. Ze zoend mee en onze kus verdiept zich, mijn andere hand leg ik op haar heup.
Ik ga met mijn hand onder haar shirt en wrijf met mijn hand over haar buik, even voel ik haar verstijven maar dan trek ze mij dichter tegen haar aan.
Ik laat haar wang los en ook mijn tweede hand verdwijnt onder haar shirt, ik streel de huid net boven haar heupen aan de zijkant van haar buik(geen idee hoe het heet😂)
Er gaan rillingen door haar heen wat mij alleen maar meer naar haar laat hunkeren, ~ik wil haar zo graag~ zeurt Alex in mijn hoofd.
Ik negeer het, maar ik snap wat hij bedoelt.
Sofie maakt me helemaal gek, elke dag verlang ik meer en meer naar haar.
Zachtjes trekt ze zich uit onze kus en kijkt mij glimlachend aan, oh wat hou ik van die lach.
"Wat wil je doen?" Vraag ik aan haar, ik zie haar even nadenken en dan zegt ze dat ze een film wil kijken.
"Vind je dat niet een beetje cliché?" Vraag ik haar lachend.
"Nee films kijken is leuk!" Zegt ze enthousiast.
Ik stem toch in met haar idee en ze jubelt van plezier, ik zet de tv aan terwijl ze op het bed gaan zitten.
Ik ga naast haar zitten en we nestelen ons in de kussens, ze kiest de film Mr. & Mrs. Smith.
Als de film begint kruipt ze onder mijn arm door zodat die om haar schouder ligt, we kijken de film helemaal af en eigenlijk vond ik hem achteraf wel oke.
"Vind je het goed als ik eerst even ga douchen voor we in bed gaan liggen?" Vraag ik haar, ze schud haar hoofd en geeft een kus op mijn wang. Ik glimlach en loop naar de douche, ik pak uit de kast een schone onderbroek en een joggingbroek.
Ik kleed mij in de douche om en stap onder de warme stralen van de douche, ik was mijn haar en doe dan de kraan uit.
Ik droog mij af en trek de jogging broek en de onderbroek aan, ik maak mijn haar nog wat beter droog en loop dan de slaapkamer weer binnen.
Ik zie dat Soof op haar telefoon zit tot ze opkijkt, haar ogen blijven hangen op mijn sixpack. "Geniet je van het uitzicht lieverd?" Vraag ik zwoel, ze knikt en bloosd.
Ik loop naar het bed en ga voor haar zitten, ze gaat rechtop zitten en kust mij.
Even ben ik verward door haar snelle actie maar ga dan mee in haar kus, dan voel ik haar hand op mijn borstkas. Heel langzaam gaan ze naar beneden, ik grom van frustratie omdat ze het zo langzaam doet. Ze glimlacht in onze kus en gaat met haar vingers over de blokjes van mijn sixpack, er schieten rillingen door mijn lichaam.
Ik duw haar naar achter zodat ze ligt op het bed en ik boven haar hang, we onderbreken onze zoen niet.
Ik steun op mijn knieën en laat één hand onder haar shirt gaan, ik streel over haar buik heen.
Langzaam streel ik naar boven, ik voel de rand van haar bh.
Mijn vingers strelen over de boven rand van haar bh en ze drukt haar nagels in mijn rug, ik leg mijn hand op haar borst en knijp er zachtjes in.
Ze kreunt tegen mijn lippen aan, wat mij alleen nog maar meer opgewonden maakt.
Ik trek mijn hand terug en pak de rand van haar shirt, in een snelle beweging trek ik hem over haar hoofd heen.
Ik bekijk haar borsten, ze bloost en kijk weg. Ik buig mij voorover en fluister in haar oor: "je bent prachtig, schaam je niet voor je lichaam."
Ze kijkt mij aan en glimlacht, ik druk mijn lippen weer op die van haar.

MatesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu