Ναι και Νταξ εσείς μετα απο αυτό το τρελό ξενύχτι ,και καλα ,δεν θα πεινάγατε ;;Αλλά εμένα μου κόπηκε Όταν ξεκίνησε η μικρή ανάκριση της Κωνσταντίνας ...
"Λοιπόν... εε και για ...για πες ..."
"Τι να πω δηλαδή... αυτό που νομίζεις δεν είναι πάντως απλά δεν υπάρχει φίλος του αδερφού μου ... Εκτός... εκτός και αν ..."παω να πω και το συμπληρώνουμε και οι δύο μαζί
"Αν έχει μπλέξει " και ναι αυτό που κατάλαβατε Θέλουμε να πουμε
"Αν λέω....αν ο αδελφος σου έχει μπλέξει με ...με τέτοιες παρέες... τι θα κάνεις; " με ρωτάει ενώ τρώει τα νύχια της (μεταφορικά πάντα γιατί η Κωνσταντίνα δεν τρώει ποτέ τα νύχια της ...ουτε καν ...)
"Δεν ξέρω δεν μπορώ ούτε να το φανταστώ, λες για αυτό να συμπεριφέρεται τόσο καλά σε εσένα και να μην είναι αυτό που θέλω να μην νομίζω η κάτι παρόμοιο "πάλι καλά που το είπα λίγο πιο σιγά και δεν άκουσε ...
Αλλά τελικά κάτι άκουσε ..
"Όπα κάτσε τι ;" εδώ όλα πληρώνονται αν το άκουσε
"Λέω ότι νόμιζα ότι έγινε...εεε... άνθρωπος; Ναι ας το πω άνθρωπος...και επιτέλους τον έπιασε η καλοσύνη του και..... ξέρεις κατάλαβες μωρέ...."τι λέω και νιώθω ότι θα κλάψω αμα το καταλάβει...
"Λες να ηταν από τα ναρκωτικά... στανταρ βασικά από αυτά θα είναι γιατί δεν εξηγείτε αλλιώς..."Οκ Νταξ τώρα ξέρω ότι το κορίτσι δεν είχε πάρει χαμπάρι ότι μπορεί και να της την έπεφτε ξέρω γω ...
"Εε Ρε θα τσακοθουμε ο αδερφός μου δεν είναι κοκακιας "της λέω ενώ δεν καταλαβαίνω για ποιον άλατα λίγο το κανω αυτό για τον αδερφό μου ...
Τέλος πάντως η συζήτηση αυτή τη στιγμή είχε γίνει από τις καλύτερες και εγώ νομίζω ότι θα καταρρεύσω αν ο αδερφός μου είναι μπλεγμένος με .... Ούτε να το πω δεν μπορώ ρε φίλε...
Φτάνουμε στο σπίτι της Κωνσταντίνας και την πέρνω μια αγκαλιάζει ατου ταυτόχρονα με αγκαλιάζει και αυτή...
"Μην ανησυχείς "μου λέει και καταλαβενω ότι λέει για τον Αχιλλέα
Προχωράω εδώ και πολύ ώρα μονη μου ... Δεν ξέρω τι θα κάνω...αλλα τώρα που το ξανά σκέφτομαι τσάπα ανησυχώ γιατί θα είναι όπως πριν ... χαζό και θα κάνει πάντα Αυτά που έκανε γιατί φερόταν και από την αρχή ότι κάτι έπινε... βασικά δεν ξέρω...
Μετα απο κάνα 10 λεπτο φτάνω έξω από το σπίτι μου και ξεκινάω να σκέφτομαι ότι λέγαμε με την Κωνσταντίνα ... ζαλίζομαι και ταυτόχρονα πιάνω το κεφάλι μου μετά απο λίγο κάθομαι στο σκαλί μπροστά από την πόρτα μου και τότε ακούω μια φωνή ... Δεν καταλαβενω τι μου λέει και σηκώνομαι ... Αλλά δεν προλαβαίνω και εκείνη την στιγμή νιώθω να πέφτω...
"Βέφα " ήταν το τελευταίο πράγμα που άκουσα και
Δεν ξέρω τι έγινε .... Που είμαι δεν μπορώ να καταλάβω... ααα Ναι τώρα ξέρω που είμαι και μάλιστα είναι το μέρος που κάνεις κανείς δεν μπορεί να φανταστεί.... Στο δωμάτιο μου ... τραγικό έτσι.. Αλλά το ερώτημα είναι που βρέθηκε αυτό εδώ...και αυτός που με ... Τις σκέψεις μου διακόπτει η φωνή του ..αυτου
"Βλέπω ξύπνησες Βεφακι "Όπα ...οπα Βεφακι;
"Πώς ξέρεις το όνομα μου ;"του λέω και ναι όσοι το καταλάβατε είναι το παιδί που έχω κάνει σταματά να μάθω το όνομα του ....
"Μου το είπε ο Αχιλλέας "μου λέει ενώ με κοιτάει με τις γαλάζιες ματάρες του ...
"Και πώς με βρήκες; "
"Απλά πέρναγα από εδώ γιατί πιο πέρα είναι το σπίτι "
"Ποσο πιο πέρα; "
"Δυο τετράγωνα "
"Και από που ξέρεις τον αδερφό μου ;"
"Τον γνωρίζω γιατι είμαι ξάδερφος του Μάνου"
"Και ...." Δεν πρόλαβα να μιλήσω και πετάγεται
"Οκ κάνει μια στάση όλο ερωτήσεις Είσαι.... εσύ και ο Αδερφός σου "
Δεν σε έβρισε κάνεις για να το πεις αυτό...μονο που αυτό το είπα μέσα στο μυαλό μου ..
"Ωραία αφού ξύπνησες λέω να φύγω " λέει και πάει προς την πόρτα εβω ταυτόχρονα την ανοίγει και προχωράει ένα βήμα ...
"ΕΕΕ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΩΣ ΣΕ ΛΈΝΕ ΤΕΛΙΚΆ Ή ΝΑ ΣΕ ΒΑΦΤΊΣΩ; "
Γυρνάει λίγο το κεφάλι του και ρίχνει μια ματιά και μετά από λίγο ενα ομορφο γελάκι αλλά και ειρωνικό...
"Βάφτισε με μωρό μου "
Ποοο κατι μου λέει ότι δεν θα τα πάμε καλά με το παιδί ...
Χαλλο ❤
Ναι αυτά... και Ποιο είναι το παιδί;
Καλά βρμ να πω παρακάτω...
Επάγγελμα: 🗨🌟
DU LIEST GERADE
Big Bang
Jugendliteratur..."Τι θες τέλος πάντων και με έχεις πάρει από πίσω "Του είπα υψώνοντας την φωνή μου.... "Ρε κορίτσι μου σταματά λίγο να μιλήσουμε" Είπε και αναστέναξε... "Δεν είμαι ΣΟΥ" είπα και περπάτησα πιο γρήγορα.. "Οκ ....σταματά λίγο να σου μιλήσω κο-ρί-τσι"...