~32~😲=🔫

2.6K 179 1
                                    

"Ποοο μπράβο , τώρα θα είχαμε προλάβει τα συγκρουόμενα και θα παίζαμε " παραπονέθηκα.

"Δεν φταίμε εμείς που εσυ και ο Πέτρος τσακωνόσασταν για κανα μισάωρο " μου απαντάει η Κωνσταντίνα και σταυρώνει τα χέρια κάτω από το στήθος της.

Κοιτάω με μισώ μάτι τον Πετρο .

"Οκ που θέλετε να παμε " σπάει τον πάγω ο Αχιλλέας και τοτε μου έρχεται αναλαμπή.

Μια λάμπα κάνει εμφάνιση πανω απο το κεφάλι μου.

"Πάμε βόλτα στην θάλασσααααααα" λέω ενθουσιασμένα και όλοι γνεφουν στην ιδέα μου.

[...]

Τα κύματα πέφταν χαλαρά πανω στην στεριά... Δεν μπορώ να πω ότι ο Αχιλλέας έκανε το ίδιο. Δεν έκανε καν τον κόπο να παει να μιλήσει στην Κωνσταντίνα .

Ώρα να αναλάβω δράση .

Περνώ πρωτοβουλία και σπρώχνω στον Πέτρο και ....ουπς τον έριξα κάτω.

Ξεκινάω να τρεχω σαν γαζέλα και αυτός ξεκινάει να με κυνηγάει.

"Ελα εδώ μωρή μ@λ@κισμένη "

Χαχ τώρα έμειναν μονα τους τα πιπιτσουνάκια μου.

Αχιλλέας POV ( μεγάλη στιγμή για την Κωνσταντίνα)

Οκ το κατάλαβα το υπονοουμενο της αδερφής μου, δεν νομίζω να το έκανε αυτό στον Πετρο χώρις λόγο... Ή θα το έκανε ;;

"Λοιπόν παίζει τίποτα ;" πυροβόληστε με την ησυχία σας

"Τι εννοείς ;... Γκομενικό ;"

"Ναι "

"Εμ μου αρέσει κάποιος αλλά δεν θα με θέλει σίγουρα " μα σε θέλω.

"Τον ξέρω ;"

"Ναι, βασικά δεν μιλάτε... Είναι ο Θάνος από το club "

Και εγώ σε θελ--.... ΤΙΙΙΙΙ.

"Αχ αυτον τον πεφτουλα ;" λέω λες και είμαι γκέι.

"Μα δεν είναι πεφτουλας "

"Είναι... Αμα δεν ήταν εκείνη την νύχτα δεν θα χόρευε μαζί με την αδερφή μου "

"Και τι σχέση έχει η Βέφα σε αυτό ;"

"Ρε Χαρουλα αυτός μόλις είδε ότι εσυ διάλεξες εμένα αντί για αυτόν σε έγραψε κανονικότατα και ζητήσει στην Βέφα να χορέψουν "

"Α τον αλήτη, και εγώ τον είχα περάσει για καλο παιδί "

"Τι ουτε καν... Μην τον κοιτάς καν για σχέση γιατί δεν είναι καθόλου σοβαρός. Αν θες σχέση χρειάζεσαι ένα παιδι σαν και εμένα παράδειγμα "

Big Bang Donde viven las historias. Descúbrelo ahora