"Αχλαδακι μου ;"
Σηκώνω το κεφάλι μου και βλέπω τον Πέτρο να είναι με το fucking μποξεράκι του στο μπαλκόνι μου...
"Αχλαδάκι για κλαίς ;" μου λέει ενώ κάθεται δίπλα μου.
Βλέπει πως δεν του απαντάω γιατί είμαι και γαμ-- γκουχου γκουχου σνομπαρία.
Ο Πέτρος βλέπει ότι δεν ανταποκρίνομαι και ξεκινάει να χαϊδευει τα μαλλιά μου.
Ο ΦΑΚ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ.
"Λοιπόν θα μου πεις γιατί κλαις;"
"Οοχιι" του λέω χαλαρά μεσα απο τους λυγμούς μου αφου παίζει να κλαίω από την ώρα που ειμουν στην παραλία.
"Οκ τουλάχιστον παρε τηλέφωνο τον Αχιλλέα για να μην ανησυχεί. Σε ψάχναμε ξέρεις και φοβηθήκαμε μην έπαθες τίποτα " μου λέει και σηκώνεται σιγά σιγά από την καρέκλα που καθόταν πριν λίγο.
"Παντός αν θες να μου πεις εγ-- " τον διακόπτω
"Οχι Πέεετροο δε...νν χρειάζεται... "
"Οκ " ψέλλισε σιγανά.
Ξαφνικά το ζεστό του χέρι τραβάει το πηγούνι μου και φέρνει τα πρόσωπα μας σε ακτίνα εκατοστών .
Νιώθω τα επίσης ζεστά του χείλη να αφήνουν ένα πεταχτό φιλί στα χείλια μου.
Απομακρύνεται και πηδάει (με την κανονική έννοια παντα ) τον διαχωριστικό τοίχο , και χάνεται από το οπτικό μου πεδίο.
[...]
"Βεφααα " ααααα εισβολής από το διάστημα.
"ΑΑΑΑΑ" είπε η τυπισα που πριν δέκα λεπτά μυξοκλαίγε χωρίς λόγο.
Ναι η αλήθεια είναι ότι δεν έχω καταλάβει για ποιον λόγο έκλαιγα . Χεχ .
Δυο χέρια διακόπτουν τις Ουαου σκέψεις μου και με αγκαλιάζουν.
"Μωρη ηλίθια νόμιζα ότι χάθηκες "
"Δεν είμαι δα και τόσο βλάκας για να χαθώ, να ξέρεις πως άμα κάποιος χανόταν από την οικογένεια μου δεν θα ειμουν εγώ αλλά ο Αχιλλέας, μπορεί να έχει παρει την ομορφιά μου αλλα δυστυχώς δεν έχει παρει το μυαλό μου. " λέω σε φάση "duh"
"Εεε λίγα τα λόγια σου για το Future husband "
"Εεε;"
"Λοιπόν , που λες όταν εσυ έριξες τον Πέτρο κάτω εγώ και ο Αχιλλέα μείναμε μόνη ....
Flashback
" χαχαχαχ αληθεια τώρα "
"Ναι και μετά είχα μια τεράστια μελάνια " της λέω και για ακόμα μια φορά σκάει στα γέλια.
ESTÁS LEYENDO
Big Bang
Novela Juvenil..."Τι θες τέλος πάντων και με έχεις πάρει από πίσω "Του είπα υψώνοντας την φωνή μου.... "Ρε κορίτσι μου σταματά λίγο να μιλήσουμε" Είπε και αναστέναξε... "Δεν είμαι ΣΟΥ" είπα και περπάτησα πιο γρήγορα.. "Οκ ....σταματά λίγο να σου μιλήσω κο-ρί-τσι"...