Χτύπησα αργά την πόρτα στο δωμάτιο της αλλά δεν πήρα απάντηση.
Όπως το περίμενα.
Έκανα μερικές ακόμα προσπάθειες αλλά δεν έδειχναν να με βοηθούν και τόσο .
Αφού δεν έχει μπει καν στην προσπάθειά να με διώξει ,τότε τα πράγματα είναι άσχημα.
Τι άλλο μπορώ να κάνω;
*Ακολουθεί τηλεοπτική διαφήμιση *
Παρουσιαστής: "Πόσες φορές έχετε τσακωθεί με την κοπέλα σας και αυτή έχει κλειστεί για ώρες στο δωμάτιο της ; ... Ήρθε η νέα επαναστατική λύση σε αυτό το πρόβλημα , ο γλυκούλης γκομενος 6000 με ενσωματωμένη φωνούλα που σας μαθαίνει γλυκόλογα για να λέτε στην κοπέλα σας !"
Άνεργος που ψάχνει για δουλειά και βρήκε μόνο αυτήν την παλαβή εκπομπή για να δουλέψει ή αλλιώς Α.Π.Ψ.Γ.Δ.Κ.Β.Μ.Α.Τ.Π.Ε.Γ.Ν.Δ.:" Δοκίμασα τον γλυκούλη γκόμενο 6000, και πραγματικά είχε θετικά αποτελέσματα. !"
Παρουσιαστής: "Ας ακούσουμε με την σειρά τις λύσεις που μας προτείνει ο γλυκούλης γκομενος 6000! "
Γλυκούλης γκομενος 6000 ή αλλιώς Γ.Γ 6000 :"Πρω-τη φά-ση , Πά-ρτε της κά-τι που να της αρέ-σει για δώ-ρο ,Δεύ-τε-ρη φά-ση , μα-ζί με το δώ-ρο πρέ-πει να πε-ρι-λα-μβά-νε-ται και μια κάρ-τα που να λέ-ει ότι ζη-τά-τε τα-πει-νή συγ-νώ-μη ,οτι θα επ-αν-ορ-θώ-σε-τε και αλ-λά ,Τρί-τη φα-ση, πε-ρά-στε την κάρ-τα κά-τω από την πόρ-τα του δω-μα-τί-ου και πε-ρι-μέ-νε-τε μέχ-ρι να αν-οί-ξει η πόρ-τα "
Παρουσιαστής:" Αν το παραπάνω βοήθημα δεν βοηθήσει .... τότε ρε φίλε δεν φταίμε εμείς αλλά εσύ που δεν έχεις ιδέα πως να ρίξεις μια γκόμενά. Το πολύ πολύ δώσεις τον γλυκούλη γκόμενο 6000 για να είναι ευχαριστημένη! "
*Τέλος τηλεοπτικής διαφήμισης *
"Αυτό είναι! " φώναξα ψιθυριστά.
Όχι. Δεν είχα σκοπό να αγοράσω τον γλυκούλη γκόμενο 6000. Το μόνο που είχα να κάνω ήταν να πάω το βράδυ στον τοίχο και να της γράψω να μου ανοίξει την πόρτα.
[...]
Η ώρα ήταν περίπου μία το πρωί και η Βέφα σε λίγο θα έβγαινε για να πάει στο μπαλκόνι για την καθημερινή της 'βόλτα ' εδώ και δύο βδομάδες .
Πήρα από τον καναπέ τον σάκο με τα στρέιτ και τις μπογιές ,και τον τοποθέτησα στον ώμο μου .Άνοιξα την πόρτα και βγήκα από το διαμέρισμα με κατεύθυνση τον τοίχο.
ESTÁS LEYENDO
Big Bang
Novela Juvenil..."Τι θες τέλος πάντων και με έχεις πάρει από πίσω "Του είπα υψώνοντας την φωνή μου.... "Ρε κορίτσι μου σταματά λίγο να μιλήσουμε" Είπε και αναστέναξε... "Δεν είμαι ΣΟΥ" είπα και περπάτησα πιο γρήγορα.. "Οκ ....σταματά λίγο να σου μιλήσω κο-ρί-τσι"...