Τοποθετώ το χέρι μου στον λαιμό του. Αυτός συνεχίζει να χαϊδευει το μάγουλο μου. Με τρελαίνει κυριολεκτικά όταν το κάνει αυτό. Μπορεί να είναι το Σπαστικότερο πλάσμα σε αυτόν το κόσμο, αλλά ταυτόχρονα είναι και το τρυφερότερο. Αν είναι πραγματικά η τελευταία μέρα που θα φιλήσω αυτά τα φραουλένια χείλια , τότε θέλω να το απολαύσω όσο δεν γίνεται.
Το χέρι μου κατεβαίνει από τον λαιμό του και σαν σταγόνα πηγαίνει την στο στερνό του . Αυτός μετακινεί το άδειο χέρι του στην μέση μου και με το άλλο συνεχίζει να χαϊδευει το μάγουλο μου. Ακαριαία ,( ακαριαία ξανά λέω γκχμ γκχμ ) το χέρι του Πέτρου κατεβαίνει στο μπουτι μου ,κάνοντας τα πραγματα ακόμα πιο επικίνδυνα. Εμβαθύνει το φιλί μας και χαϊδεύει το μπούτι μου.
Το χέρι του δεν προλαβαίνει να παει πιο πανω, όταν το τηλέφωνο του χτυπάει . Αυτός δεν δείνει σημασία και συνεχίζει το παιχνίδι με το χέρι του, αλλά το τηλέφωνο δεν σταματάει να χτυπάει. Αυτός απομακρύνεται σιγά σιγά από τα χείλια μου και εγώ ανοίγω τα μάτια μου. Θα αρχίσω να μισώ το i-phone 7s plush . Ο πετρος με κοιτάει για λίγο στα μάτια . Με μια κίνηση πιάνει με το χέρι του το πηγούνι μου και φέρνει το πρόσωπο κοντά στο δικό του. Γλείφει τα χείλια του και συνεχίζει να με κοιτάει. Οκ αυτό πραγματικά σε ερεθίζει.
"Εμείς οι δυο δεν τελειώσαμε " Μου λέει απειλητικά.
Πωωω.... Και γ@μω τις απειλές .
Θες πραγματικά να ακούσεις σωστή απειλή ;
Οχι, να σαι καλά κουκλάρα...
Ευχαριστώ, που είχα μείνει ;
Ααα ναι...
Ο Πέτρος σηκώνεται από το κρεβάτι με το κινητό του στο χέρι. Απαντάει....
"Ελαα ... Ναι τώρα ετοιμαζόμαστε.... Ναι σε 10 θα είμαστε δίπλα... Ναιι εντάξει "
"Αχιλλέας ή Κωνσταντίνα ;"
"Αχιλλέας, γιατί ρωτάς ;" Με ρωτάει και ενώνει τα φρύδια του.
"Για να ξέρω ποιον να σκοτώσω "
Ένα πονηρό χαμόγελο σχηματίζεται στο πρόσωπο του.
"Γιατί ,σου άρεσε τόσο πολύ ;"
"Οχι καλέ , εγώ για εσένα το λέω, κοίτα λίγο το καβάλο σου "
Αυτός σκύβει το κεφάλι του και μετα γυρνάει ξανά σε εμένα.
"Perfecto {μετάφραση : τέλεια }" Λέει και βάζει το χέρι του στο πρόσωπο του.
"Όπα κάτσε, μίλησες ισπανικά " Λέω ενθουσιασμένη και χοροπηδάω στο κρεβάτι.
YOU ARE READING
Big Bang
Teen Fiction..."Τι θες τέλος πάντων και με έχεις πάρει από πίσω "Του είπα υψώνοντας την φωνή μου.... "Ρε κορίτσι μου σταματά λίγο να μιλήσουμε" Είπε και αναστέναξε... "Δεν είμαι ΣΟΥ" είπα και περπάτησα πιο γρήγορα.. "Οκ ....σταματά λίγο να σου μιλήσω κο-ρί-τσι"...