"Τι . Κάνει. Αυτός. Εδώ. ;"
Ας κάνουμε ένα μικρό flashback .
Πάω σχολείο με νευρα, και όταν λέω νεύρα εννοώ πολλαααα νεύρα. Μπαίνω μέσα και το πρωτο πράγμα που λέει η Κωνσταντίνα να κάνω είναι να δω τον νέο μαθητή. Σαν καλή ηλίθια και εγώ ,γυρνάω το κεφάλι μου και αντικρίζω τον.... Τον.... Τον.... Πέτρο."Εμμ απ'οτι κατάλαβα πρεπει να είναι ο Πέτρος εκτός και αν έχει δίδυμο αδερφό " (Λολ ο Ivan Martinez έχει)
Την βαράς τώρα ή δεν την βαράς ;;
Γυρνάω το κεφάλι μου και την κοιτάω σαν να μου σκότωσε την μάνα.
"Τι λες ρε σάπια , πας καλά ; ""Καλά μια ιδέα έδωσα και εγώ "
έξαλλη γυρίσα για άλλη μια φορά το κεφάλι μου στην μεριά του Πέτρου και αυτό που είδα δεν μου αρέσε καθόλου... Θέλω να πω χεστήκαμε κιόλας αν αυτός μιλάει αυτήν την στιγμή με την Μαρία την που.. Γκχμ γκχμ του σχολείου, και ας είναι έτοιμοι να φασωθούν και τώρα ο Πέτρος την κρατάει από την μέση και της κάνει νόημα να πάνε στις τουαλέτες...
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.
"Θα την κάνω κομμάτια την καριόλα " Ειπα μέσα από τα δόντια μου αλλα βέβαια η Κωνσταντίνα γιατί είναι εδώ γκοτζαμ μεταφράστρια θα γίνει έτσι όπως το παει . Ναι μην σας φαίνεται παράξενο ότι μπορεί να γίνει μεταφράστρια στην γλώσσα "μέσα απο τα δόντια ..
"Μωρή πως βρίζεις έτσι και πρωτα από όλα ποιον βρι-- Αααα τα Πιτσουνάκια μου πανε στις τουαλέτες ... "
Χωρίς να το σκεφτώ τρέχω για να παω πρωτη στις τουαλέτες.
"Ρε Βέφα που πας γαμώ " Αι παράτα μας και εσυ μαρή. Αμα η Μαρία πήγαινε με τον Αχιλλέα στις τουαλέτες Εσυ τι θα έκανες. ;;
Αλλά αυτά τα είπα μόνο από μέσα μου.
*face palm *Σαν πρώγονος του Σπύρου Λουί φτανω πρώτη στις τουαλέτες και για καλή μου τύχη μετά από μερικά λεπτά φτάνουν και αυτοί στις γυναικείες...
Φαίνεται κάποιο αγοράκι δεν ξέρει ακόμα τα λημέρια και αυτός είναι ένας λόγος παραπανω για να μην πανε στην αντρικές.
Μουαχαχαχαχχααχ.
"Η καλές συνήθειες δεν κόβονται " Είπα ενώ κοιτάγα την Μαρία και προσπαθουσα να αποφυγω την μάτια του Πέτρου.
"Αυτό να μην σε νοιάζει και αν θες να ζήσεις πάρε τα ποδια σου γιατι το αγόρι ξέρει μποξ "
Χέστηκα.
"Ααα βλέπω στα πρόλαβε. Το καλό είναι ότι γνωριστήκατε και τώρα μπαίνετε στο γκχμ γκχμ ψητό "
Οκ αν σας πω ότι θέλω να κλάψω θα κάνετε σχόλια ;;
BẠN ĐANG ĐỌC
Big Bang
Teen Fiction..."Τι θες τέλος πάντων και με έχεις πάρει από πίσω "Του είπα υψώνοντας την φωνή μου.... "Ρε κορίτσι μου σταματά λίγο να μιλήσουμε" Είπε και αναστέναξε... "Δεν είμαι ΣΟΥ" είπα και περπάτησα πιο γρήγορα.. "Οκ ....σταματά λίγο να σου μιλήσω κο-ρί-τσι"...