Φτάσαμε σπίτι και ακόμα γελάγαμε με την Κωνσταντίνα για την πλάκα που έκανα στον Αχιλλέα... βέβαια δεν ήταν και τόσο πλάκα αν υποθέσεις ότι έχω στο μυαλό μου ότι κάτι άλλο έχει στο μυαλό του ο Αχιλλέας που κανένας δεν μπορεί να καταλάβει τι έχει αυτό το παιδί μέσα στο μυαλό του αφού δεν έχει μυαλό γιατί δεν σας το είπα αλλά αυτό που έκανε πρέπει να το σκεφτόταν τόσο πολύ και πρέπει να έκανε μπαμ τώρα και αυτό που του ειχε απομείνει πλέον Εκεί μέσα... Με πολύ απλά λογάκια ηταν :ΤΗΝ ΓΟΥΣΤΆΡΕΙ ΤΌΣΟ ΠΟΛΎ ΠΟΥ ΣΤΟ ΤΈΛΟΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΟΛΎ ΣΚΈΨΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΆΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΘΈΛΕΙ ΘΑ ΚΑΕΙ ΟΛΌΚΛΗΡΟΣ...
"Μωρή θα ανοίξεις κάμοια ώρα την πόρτα η να μπω από το παράθυρο; "με διακόπτει από τις ιερές σκέψεις που είχα μέσα στο μυαλό μου η Κωνσταντίνα.
"Καλά θα την άνοιξω ρε κάνε υπομονή.... περίμενε ρεε ...μα σου λέω θα την ανοίξω ...ααα Δεν πας καλα να τώρα βάζω το κλειδί στην πόρτα....ρε εε περίμενε λίγο.. καλα Ναι ρεε ανάσα δεν με αφήνεις να πάρω πως να ανοίξω μετα την πόρτα...αααα Δεν πας καλά εε; να τώρα την ανοίγω ..."
Με κοιτάει για λίγο και μετά σκάμε και οι δύο στα γέλια και κάνουμε σαν γαλοπούλες που τρέχουν για να μην τους κόψουν τα κεφάλια .
Ανοίγω την πόρτα και βλέπω τον Αχιλλέα να βλέπει μια δικιά μου ταινία από της ερωτικές....εμ λολ .... Τώρα καταλαβαίνω τι θα πει αληθινή καψούρα για κάποιον....καλα και αυτό το παιδί τώρα έχει αρχίσει να σαλεύει ... Και στην πρώτη δημοτικού ήθελε την Έλενα( ένα κορίτσι) και της ζήτησε γάμο ...Χαχαχα κλαίω μόνο στην σκέψη .
Επίσης μπορώ να τον εκβιασω ότι βάλω την φωτογραφία που έχει μαζί της, την και καλα "μέρα του γάμου" τους στο πίνακα ανακοινώσεων στο σχολείο και να του ζητήσω λίτρα ..Τελος πάντων ας τον πειράξω λίγο τώρα που μπορώ..
"Μην μου πεις ότι θες να αυτοκτονήσεις και δεν ξέρεις πως ...μην την βλέπεις αυτήν την ταινία ..σε παρακαλώ είσαι νέος ακόμα..."του λέω με δραματικό ύφος ενώ βάζω το χέρι μου στο μάγουλο μου σαν να σκουπίζω το δάκρυ που μολις κύλισε από το ρόδινο μαγουλακι μου ..που παρεμπιπτόντως έχω κάνει μάγουλά τώρα τα τελευταία .
"Βεφακι μου όμορφο . Όχι το πέρνω πίσω. Δεν ξέρω τι θα κάνεις αλλά καλό θα ήταν να πας στην κουζίνα και να φας τίποτα γιατί η έλλειψη φαγητού έχει αρχίζει να σε επηρεάζει και δεν σε αντέχω αλλο "μου λέει ενώ σηκώνετε από τον καναπέ και μου δείχνει με το δάχτυλο την κουζίνα που ερχόταν μια πολύ ωραία μυρωδιά...
"Μμμ μπορεί να έχεις δίκιο αλλά αν φαω δεν σημαίνει ότι μετά Εσύ δεν θα έχεις αυτήν την φάτσα και θα σε κοροϊδεύω πάλι...αρα και να φάω δεν έχεις άλλη επιλογή " του λέω και σκιβω για να του τσιμπήσω το μάγουλο αφού ξανά κάθησε στον καναπέ..
Μετα απο λίγο αφού καθόμουν πάνω από το κεφάλι του σηκώθηκε και λέει το ανώμαλο :
"Καλά άσε θα φύγω εγώ από εδώ " λέει και πάει να φύγει.
"Γιατί ,μου είπες να φύγω και δεν το έκανα; "του λέω ενώ είμαι έτοιμη να του δώσω μια μπουνια όλα τα λεφτά
"Ποοοο" Ναι πολύ πλούσιο λεξιλόγιο το παιδί .
Μου έσπασε τα νεύρα και έφυγα με προορισμό το καταφύγιο μου (κουζίνα) και έβαλα 2 κομμάτια μουσακά σε εμένα και ένα στην Κωνσταντίνα ...Όπως πάντα εγώ τρωω παραπάνω από τον κάθε ένα σε αυτό το σπίτι.
Πέρασε κάμοια ώρα και αφού ήταν Παρασκευή (δηλαδή μας έρχεται κουτί αν σκεφτείς ότι θα βγούμε το βράδυ) και βέβαια δεν θα κανω μαθήματα δεν τρελάθηκα ακόμα για να διαβάσω για δύο μέρες μετά οπότε τι να κάτσω να κάνω...
"Θες να παμε στο δωμάτιο και να βρούμε ρούχα γιατί βαριέμαι "λέει η Κωνσταντίνα με ένα ναζιάρικο βλέμμα
"Λέω επειδή είναι νωρίς και δεν θα έχουμε τι να κάνουμε πιο μετα και θα βαρεθούμε να παίξουμε επιτραπέζιο ,Τι λες ;"
" Ναι τι θα παίξουμε; "
"Έχω five seconds ,Μονοπολη και κλουντο ..... τι θες να παίξουμε; "
"Κλουντο "λέει και τρέχει μονη της σαν τρελή για να πάει στο δωμάτιο και εκεί γίνεται το κορυφέο ....
Χαλλο❤❤❤❤
Χαχαχα είμαι πολύ σατανικό μυαλό που θέλω τόσο πολύ να σας κάνω να μην καταλάβετε τι έγινε εδώ μουαχαχαχα
Τι να έπαθε όμως; Μπορεί να έφαγε τούμπα και να μείνει ανάπηρο (Όχι ότι δεν είναι αλλά πει τρα εγώ)
Καλά ξέρατε απο πάντα που διαβάζατε τι να κάνετε γι'αυτό Κάντε το γιατί θελω να είμαστε συνεπείς εγώ ανεβάζω μεγάλα κεφάλαια και εσείς αστεράκι και κομεντ 😘🗨🌟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Big Bang
Genç Kurgu..."Τι θες τέλος πάντων και με έχεις πάρει από πίσω "Του είπα υψώνοντας την φωνή μου.... "Ρε κορίτσι μου σταματά λίγο να μιλήσουμε" Είπε και αναστέναξε... "Δεν είμαι ΣΟΥ" είπα και περπάτησα πιο γρήγορα.. "Οκ ....σταματά λίγο να σου μιλήσω κο-ρί-τσι"...