τρελη ισπανική σαπουνόπερα

2.7K 173 39
                                    

"Αλήθεια! Δεν σου κάνω πλακα ...καλά προχώρησε για τα καλά το πράγμα και εσυ είσουν... Ένας θες ξέρεις που "ακούστηκε η φωνή της μέσα από το τηλέφωνο.

Τέσσερις ώρες,  σαράντα δυό λεπτά και είκοσι ένα δευτερόλεπτα... 

Παγκόσμιο ρεκόρ . Που είναι τα Λεφτα μου παίδες ;

Μπορεί μερικοί να καταλάβατε ότι μιλάω με την Κωνσταντίνα,  μόνο και μόνο επειδή και εσείς το κάνετε αυτό με τους κολλητους σας.

"Δηλαδή παραλίγο να το κάνεις με τον αδερφό μου, αλλά τελευταία στιγμή του είπες ότι δεν είσαι έτοιμη και αυτός σταμάτησε;; Είσαι σίγουρη ότι οι εξωγήινοι δεν εισέβαλαν εκείνο το βράδυ στο σπίτι μου και του έκαναν μεταμόσχευση μυαλου ; Αποκλείεται να έγινε αυτό. Ο Κανονικός Αχιλλέας θα σε βίαζε αν σε έβλεπε γυμνή ;Τι του έκανες μικρή σουπιά που χρησιμοποιείς μαύρη μάγια εναντίον αθώων ανθρώπων σαν τον αδελφό μου ;" Της λέω σαρκαστικά και εκείνη σκάει στα γέλια.

"Χαχαχαχ. Οκ τέρμα τώρα με τα δικά μου . Για πες μου εσυ που εισουν εσυ εκείνο το βράδυ γιατί σαν να μην μας τα λες καλά ;"

"Σπίτι μου " Είπα απλά και εκείνη σταμάτησε να μιλάει για λίγο.

"Και τότε εγώ γιατί δεν σε είδα; "

"Πρώτον, πριν λίγο εσυ δεν έλεγες ότι είχατε παει σε ξενοδοχείο με τον Αχιλλέα και ότι δεν γυρίσατε το βράδυ ;; "

"Οκ , από ότι φαίνεται ουτε εγώ δεν μπορώ να σε ψαρεψω " Παραδέχεται.

Ουφ...

"Καλά φίλη,  νομίζω ότι πρεπει να κλεισουμε γιατί μιλάμε ώρες ,ως συνήθως,  και πρέπει να ετοιμαστώ γιατί άυριο έχουμε σχολείο κοκλακι " Της λέω και καταλαβαίνω ότι έκφραση της θα είναι σαν το εμοτζι δίπλα 😑

"Πωωωω τι μου το θύμισες μωρή μπίχλα.  Το μόνο μου με ενθαρρύνει είναι ότι έχουμε καινουριο μαθητή στην τάξη , και απ'οτι λένε είναι μανάρι . Αντε θα πείσω τον Αχιλλέα να τον κάνει παρεα μπας και σου κάνουμε και εσένα κονέ "

Και το πρωτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν :  και να είναι μανάρι μόνο εμένα δεν πρόκειται να γυρίσει να δει.

"Καλά καλά κλείσε μωρό μου γλυκο " Στάζω από ειρωνεία.

"Μπαιι "

"Μπάι"

"Μπαι "

"Μπαι "

"Μπαιι "

"Μπάι"

"Μπαι "

"Μπαι "

"Μπαιι "

Big Bang Donde viven las historias. Descúbrelo ahora