~34~👊=🖕

2.5K 190 19
                                    

"Πέτρος σταμάτα " του λέω και τον σπρώχνω μαλάκα λίγο πιο δίπλα.

"Τι ;...  Σε ανάβει τόσο πολυ που δεν μπορείς να το ελέγξεις ;"

Έχει αρχίσει να γίνεται εκνευριστικός.

Φεύγω μέσα από το μπάρ και πηγαινω προς την παραλία.

Ξαφνικά νιώθω ένα χέρι να με τραβάει απότομα από τον καρπό μου.

"Αου " αναφωνώ από τον πόνο.

"Θα μου πεις τι έπαθες ;" ρωτάει ο πετρος ενώ έχει ένα σπασμένο ύφος .

"Πας καλά ;...  Με ρωτάς τι έπαθα ενώ ξέρεις ότι είναι βλακεία να φιλιόμαστε
ενώ δεν είμαστε καν φίλοι... Σε μισό και με μισής θανάσιμα ... Απλά δεν μπορώ να το κάνω αυτό... Τι θα λέω ότι το πρωτο μου φιλί ήταν με κάποιον που δεν τον ήξερα ουτε δυό μέρες ,  από την πρώτη στιγμή που τον είδα τον μίσησα όπως και αυτός και η πρώτη μας συνομιλία ήταν τσακωμός. ;" του λέω ενώ μιλάω έντονα.

" Ναι δεν θυμάμαι οι πουτ@νες να είχαν το πρωτο τους φιλί στα 17 τους " 

Μόλις το λέει αυτό μια μπάτσα προσγειώθηκε στο μάγουλο του και το κεφάλι του γυρισε 360°.

Αχιλλέας POV.

" χαχαχαχ αληθεια τώρα "

"Ναι και μετά είχα μια τεράστια μελάνια " της λέω και για ακόμα μια φορά σκάει στα γέλια.

Σταματάει να γελάει και με κοιτάει έντονα στα μάτια.

Χωρίς να χάσω χρόνο την φιλάω και αυτή ανταποκρίνεται.

Μετά από πέντε λεπτά σταματάει το φιλί μας και με κοιτάει για άλλη μια φορά έντονα..

"Κωνσταντίνα ;"

"Ναι "

"Μου αρέσεις "

"Τ-τι ;"

"Σε θέλω "

  Βέφας POV

Απομακρύνεται από κοντά μου και φαίνεται ότι είναι εκνευρισμένος.

Για μια στιγμή ευχομαι να μην είχα εξορίσει την φωνουλα.

...

Δεν ξέρω τι από όλα με έχει εκνευρίσει περισσότερο. Το ότι με αποκάλεσε έτσι η ότι έφυγε για άλλη μια φορά.

Αν ήταν εδώ η φωνουλα θα είχα να με κάποιον να τσακωθώ .

Το βρήκα!!!!

Μια λάμπα εμφανίστηκε πανω απο το κεφάλι μου....

Πέτρος POV

Big Bang Where stories live. Discover now