Πέτρου POV
"Ανέβα στην μηχανή! "την πρόσταξα αλλά βέβαια οπως πάντα, έκανε του κεφαλιού της.
"Όχι! "
Είμαστε περίπου μισή ώρα εδώ και συνέχιζει να αντιστέκεται.
"Ανέβα τώρα στην μηχανή !"Ανέβασα τον τόνο της φωνής μου .
Για άλλη μια φορά το σώμα της δεν είχε επίδραση πάνω στα λόγια μου.
Δεν αντέχω άλλο .Αν δεν κάνω άμεσα κάτι θα μείνουμε εδώ όλο το βράδυ .
Την πλησίασα απειλητικά και με μια κίνηση την σήκωσα και την τοποθέτησα στον ώμο μου .
"Λοιπόν θα στο πω μια φορά και θα το κάνεις . ΆΣΕ ΜΕ ΚΆΤΩ ΤΏΡΑ !"
Δεν στα'πανε καλα μωρό μου .
"Σταματά να με αγνοείς σαν να μην υπάρχω και κατέβασε με !"
"Όταν κάποιος με αγνοεί μια ,τον αγνοώ 10 ,μην σου πω και 20 !" της είπα και επιπλέον την άφησα πάνω στην μηχανή.
"Σώπα !" απάντησε ειρωνικά στα λογια μου.
Χωρίς να χάνω χρόνο δίνοντας της κι άλλη σημασία ,ανέβηκα στην μηχανή και ξεκίνησα προς τον προορισμό που εγω ήθελα.
Είχε περάσει λίγη ώρα, όταν κατάλαβα ότι δεν είχε βάλει τα χέρια της γύρω απο την μεση μου.
"Κρατήσου! "
καμία απάντηση.
Δεν πειράζει...
Πάτησα απότομα το γκάζι και ξεκίνησα να τρέχω.
Μια κραυγή ξέφυγε από το στόμα της και τα χέρια της γλίστρησαν αυτόματα στην μέση μου ενώ ακούμπησε φοβισμένη το κεφάλι της στην πλάτη μου.
Το να έχει σκυμμένο το κεφάλι της με βοηθούσε, γιατί δεν μπορούσα να δει που πηγαίναμε.
[...]
Βέφας POV
"Εμμ Αχλαδάκι, φτάσαμε, μπορεις να με αφήσεις τώρα "
Η φωνή του έκανε τα αυτιά μου να πονέσουν ακόμα περισσότερο αφού ήδη ο ήχος της μηχανής τα είχε καταστρέψει.
Άφησα την μέση του ελεύθερη και σηκωσα αργά το κεφάλι μου προς το κλα--... Που είναι το κλαμπ (νταμπ) !?
"Πέτρο; "είπα κάπως αγχωμένη "...Π-που είμαστε, που είναι το κλαμπ, που είναι τα παιδιά; " Ρώτησα γρήγορα και τον έπιασα να γελάει σιγανά.
"Τα παιδιά ειναι στο κλαμπ, οπότε σου μένει μια αναπάντητη ερώτηση...
"πλησίασε την μηχανή και στηρίχθηκε πανω της .
ESTÁS LEYENDO
Big Bang
Novela Juvenil..."Τι θες τέλος πάντων και με έχεις πάρει από πίσω "Του είπα υψώνοντας την φωνή μου.... "Ρε κορίτσι μου σταματά λίγο να μιλήσουμε" Είπε και αναστέναξε... "Δεν είμαι ΣΟΥ" είπα και περπάτησα πιο γρήγορα.. "Οκ ....σταματά λίγο να σου μιλήσω κο-ρί-τσι"...