Άκουω το απότομο φρένο.
Το αυτοκίνητο έχει σταματήσει.
"Έχεις καταλάβει ότι μπορούσαμε να τρακάρουμε ;"του λέω , βασικά ουρλιάζω.
"Έχεις χτυπήσει πουθενα , είσαι καλά;"
"Μόνο αυτό έχεις να πεις ;" του ξανά λέω και στηρίζετε στο τιμόνι
"Ναι, εγώ φταίω που σε ρώτησα " μου λέει και φωνάζει πραγματικά πολύ.
Βγαίνω από το αυτοκίνητο και απομακρύνομαι από αυτόν...
Το αυτοκίνητο έχει χαθεί από το οπτικό μου πεδίο.
Δεν με νοιάζει αυτήν την φορά αν με αφήσει μόνη μου.
Δεν με νοιάζει .
[...]
"Επιτέλους " αναφώνησα μόλις έφτασα στο σπίτι μου.
Ανεβαίνω τα σκαλιά και φτάνω στο δωμάτιο μου.
Δεν ξανά βγαίνω έξω.
Ποτέεε.
Σε μισό κάρμα.
Επίτηδες άφησες να γίνει αυτή η γέννηση.
Για τον Πέτρο μιλάω παντα.
Γιατί. Γιατί. ΓΙΑΤΙΙΙΙΙ. (Δραματική στιγμή οπου γυρω σου υπάρχει σκοτάδι και το σημείο οπου βρίσκεσαι εσυ υπάρχει μόνο φως , ταυτόχρονα απομακρυνονται από εσένα και μοιάζεις με μυρμήγκι 🐜)
[...]
"Άνοιξε, μωρή "
1⃣Ανοίγω τα μάτια μου.
2⃣Σηκώνομαι από το κρεβάτι μου.
3⃣Πιάνω το μαξιλάρι ετοιμοπόλεμη.
4⃣Ανοίγω την πόρτα.
Τέσσερις τρόποι για να σκοτώσεις το αδελφός σου.
"Να μπω ;"μου λέει ξανά
" Ναι μπες φοράω πανοπλία"
Μπαινει μέσα στο δωμάτιο με φορά και πέφτει πανω στο κρεβάτι μου χαρούμενος.
"Λοιπόν άκου τι έγινε ..." λέει αλλά τον σταματάω
"Ασε θα σου τα πω εγω που τα ξερω καλύτερα" του λέω και με κοιτάει ερωτηματικά.
[...]
"Δηλαδή τώρα τι πρέπει να κάνω ;"με ρωτάει
" Εεε πετα και εσυ καμία ιδέα ... Στο κάτω κάτω το δικό σου κρασ είναι"
"Αν είχα ιδέες δεν θα ερχόμουν σε εσένα"
"Ναι βέβαια μετα απο τον ωραία υπνο που δεν έριξα περίμενε εσυ να μου κατέβουν και γαμώ τις ιδέες " Του λέω και ξαπλώνω δίπλα του.
"Ωραία , τι θα κάνουμε;" λέει ενώ κοιτάει το ταβάνι
"ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ το βρήκα" λέω και είμαι σίγουρη πως μια λάμπα είναι πανω απο το κεφάλι μου σαν τα καρτούν.
"Παρά κάτω"
"Είσαι έτοιμος;"
"Ναι ναι " μου λέει
[...]
Πριν ξεκινήσω να τουλεω το σχέδιο η φάτσα του ήταν κάπως έτσι 😄 ... Το θέμα ήταν πως όταν το άκουσε και κατάλαβε τι εννοώ η φάτσα του πείρε αυτήν την μορφή 😲...
"Οπα δηλαδή θα κάνουμε αυτό που κατάλαβα ;" μου λέει και η φάτσα του είναι ακόμα σοκαρισμένη
"Ναι θα κάνουμε αυτό που κατάλαβα ότι κατάλαβες"
"Δηλαδή θα κάνουμε αυτό που κατάλαβα ότι κατάλαβες οτι κατάλαβα ;"
"Ναι ρε Αχιλλέα θα κάνουμε αυτό που κατάλαβα ότι κατάλαβες οτι κατάλαβα ότι κατάλαβες"
"Ωραία ας κάνουμε ότι κατάλαβα ότι κατάλαβες οτι κατάλαβα ότι κατάλαβες οτι κατάλαβα... Ναι... Αλλά πως θα το κάνουμε ;" μου λέει ακόμα πιο σοκαρισμένος
"Ρε αγόρι μου απλά θα ψήσεις την μαμά να μας αφήσει να παμε διακοπές μόνη μας και άστα όλα πάνω μου "
"Ωραία και πες ότι ... "Μου λέει αλλά τον διακόπτω
" θα θέλει να έρθει σίγουρα έξαλλου είχαμε πει από τα Χριστούγεννα ότι θα παμε μαζί διακοπές "
"Αν όμως δεν.... " παει να ξανά πει αλλά τον ξανά διακόπτω.
"Θα θέλει και η Γιώτα (η μάνα της Κωνσταντίνας ) αφού δεν έχει θέμα ουτως η άλλως"
"Οκ πάμε " λέει και με τράβαει από το χέρι
"Που παμε ; " τον ρωτάω
Σταματάει με κοιτάει .
"Εεε να σε παω σπιτι της για να μιλήσεις στη μανα της αν την αφήνει και εγώ να παω στο γράφειο να μιλήσω στην μαμά ;" αυτό ακουστικέ σαν ερώτηση.
"Οκ παμε τότε " του λέω και
Και κατ
Πάμε στα βασικά ...
ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΣΑ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΜΩΡΑΚΙΑ ΜΟΥ.... ΠΑΓΩΤΑΚΙΑ ΜΟΥ ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ.....
στο θέμα μας...
Αααα ναι ειμουν κατασκήνωση και δεν είχα WiFi σορρυ...Λοιπόν πως σας φάνηκε....
Σκατά γκουχου γκουχου..
Καλά οκ δεν μιλάω άλλο γιατί είστε σνομπαρες....
Η μαμά παγωτο που το ξεφτίλισε
Για τα καλά με τα κεφάλαια
😗😗😗
KAMU SEDANG MEMBACA
Big Bang
Fiksi Remaja..."Τι θες τέλος πάντων και με έχεις πάρει από πίσω "Του είπα υψώνοντας την φωνή μου.... "Ρε κορίτσι μου σταματά λίγο να μιλήσουμε" Είπε και αναστέναξε... "Δεν είμαι ΣΟΥ" είπα και περπάτησα πιο γρήγορα.. "Οκ ....σταματά λίγο να σου μιλήσω κο-ρί-τσι"...