~61~Ξανθό κουκλί

2.4K 160 12
                                    

"Λοιπόν, δεν θα μου πεις τι έγινε; "

"Παρακαλά όσο θες !"είπα με ένα χαιρέκακο χαμόγελό στο πρόσωπό μου.

"Έλα ρε βεφα ,Βεφακι ,βεφούλι " Με ξανά παρακάλεσε αλλά ήταν μάταιο.

Τι; ...να μην την αφήσω και εγώ  λίγο στην αγωνία.

"Σε παρακαλώωωω!"

"Πόσα δίνεις ;" η Κωνσταντίνα με κοίταξε τρομαγμένη . Έβαλε το χέρι της στο μέτωπο μου για να δει αν έχω πυρετό.

"Μια χαρά εισ-- ... Αλλά ξέρω ποιος σε παρασέρνει "με κατσάδιασε σαν να ηταν η μανα μου και βάλαμε τα γέλια.

"Έλα, επίτηδες το κάνεις ;" σταύρωσε τα χέρια της κάτω από το στήθος της και έκανε puppy face.

"Καλα ,άντε θα σου πω "

[...]

"Όντως τώρα; Και εμάς ,μας είπε ότι είχε φάει ένα ληγμένο γιαουρτάκι και ότι θα καθόταν λίγο παραπάνω για να πάει τουαλέτα! "

Τι έκανε λέει;

"Ααα ναι κάτι μου είπε " Ψεμα.

Φόρεσα και το άλλο μου παπούτσι και σηκώθηκα από το κρεβάτι πλησιάζοντας τον καθρέφτη.

"Και μετά τι σου είπε; " είπε περίεργη η Κωνσταντίνα.

"Των ρώτησα αν είμαστε ξανά φίλοι και αυτός μου απάντησε ναι " Έστρωσα Καλύτερα το τζιν μου και έβαλα το λευκό μπλουζάκι μέσα του .

"ΤΙ ;! Δηλαδή αυτό ήταν. ΘΑ ΜΕΊΝΕΙΣ ΑΠΛΆ ΦΊΛΗ ΜΑΖΊ ΤΟΥ.!"

"Εμμ ... Ναι; "η απάντηση μου ακούστηκε περισσότερο σαν ερώτηση και συνέχισα να το παίζω χαλαρή σαν να μην με ενόχλησε καθόλου που θα μείνω φίλη με το crush μου .

Σήκωσα την τσάντα μου και έκανα να την φορέσω.

"Μου φαίνεται, ή έφαγες friendzone ;"

"ΤΙ ;...ΟΥΤΕ ΚΑΝ ,ΑΥΤΌΣ ΈΦΑΓΕ FRIENDZONE !" Πέταξα κάτω την τσάντα και η Κωνσταντίνα μάζεψε τα πόδια της για να μην χτυπήσει.

"Χαλάρωσε... Δεν σε ειπα  και Καμπούρη! "

"Αυτό έλειπε! " είπα και σήκωσα ξανά την τσάντα στον ώμο μου.

Άνοιξα την πόρτα και την άφησα να περάσει πρώτη.

Άκουσε εκει ,να φάω εγώ friendzone!

Αστα διάλα.

Κατέβηκα τα σκαλιά με την Κωνσταντίνα να είναι μπροστά μου ,και όταν πλέον φτάσαμε στο σαλόνι την άκουσα να μου ψιθυρίζει κάτι.

Big Bang Donde viven las historias. Descúbrelo ahora