"Πέτρο ;" Ψελλίζω στον εαυτό μου ερωτηματικά.
Μόνο δυο πράγματα μου μένουν να πιστέψω.
Ή είμαι ερωτευμένη για τα καλά μαζί του και τον βλέπω τώρα και σε οράματα ή είμαι ερωτευμένη απλά μαζί του και μου κόβονται τα πόδια κάθε φορά που τον βλέπω.
Και στις δυο περιπτώσεις είμαι ερωτευμένη μαζί του.
Ταπείνωσα τον εαυτό μου μπροστά στην Νουλα κόμμα υποσυνείδητο μου
Το είδες και μόνη σου τόσο καιρό είχα δίκιο, γιατί αν δεν εισουν ερωτευμ--
Μην το πεις... Δεν θέλω ουτε να το άκουω .
Τι δεν θες να άκους το ερωτευμένη....
ΑΑΑΑ ΟΧΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΤΑ.....
Πφφφ βαρέθηκα να σε άκουω .. Μην κάνεις σαν πυροβολημένη χήνα και αντε να δεις αν είναι ο κανονικός Πέτρος ή αν του φτιάξαν άγαλμα η γκόμενες που έχει πηδήξει όσο ήταν στην Ισπανία.
Φωνούλα είσαι χυδαία ΑΑΑΑΑΑ....
Κάνω μια προσπάθεια να περάσω μέσα από τον κόσμο. Γιατί σε εμένα θες μου ...
Προσπερνάω μερικά άτομα ακόμα, χωρίς να ξέρω που πηγαίνω . Ένα Τζι-πι-ες παρακαλώ...
Ξεφυσάω ανακουφιστικά μόλις βγαίνω από το χάος που ονομάζεται κόσμος .
"Ουφ, ουτε ο Χάρτης της Ντόρας της μικρής εξερευνήτριας να ειμουν "Στρώνω το φόρεμα μου και αμέσως μετά σηκώνω το βλέμμα μου όταν μια φουριόζα , βαμαίνει ως το κόκκαλο, κοπέλα πέφτει πανω μου και το ποτό της πέφτει πανω στο τζίν μου και με κάνει κυριολεκτικά μπουρδέλο. Συγνώμη μαμά για την γλώσσα μου.
Το επόμενο που σκέφτηκα να κάνω είναι να παω στην τουαλέτα και ίσος λίγο νερό να διόρθωνε την κατάσταση. Έτσι νόμιζα.
Στάθηκα μπροστά από την βρύση και άρχισα να περιποιούμαι το λεγόμενο μου τζίν.
Η απόφαση μου να πετάξω το χαρτί μου στόν κάδο Δεν ήταν και τόσο καλή ,αφού ο κάδος ήταν γεμάτος από χαρτιά ,τσίχλες , σπασμένα μπουκάλια μπυρας , προφυλακ-- ΙΟΥ ΙΟΥ ΙΟΥ...
Η μόνη μου λύση ήταν να μπω μέσα στο βρωμερό όσο δεν φαντάζεστε μπάνιο , και να πετάξω το χαρτάκι μου ήσυχα μέσα στον κάδο...
Μπήκα μέσα στο μπάνιο, περνώντας ανάσα μόνο από το στόμα για να μην μυρίσω κάτι που θα με έκανε να ξεράσω σαν να έχω πιεί το γκχμ γκχμ κωλο μου.
VOUS LISEZ
Big Bang
Roman pour Adolescents..."Τι θες τέλος πάντων και με έχεις πάρει από πίσω "Του είπα υψώνοντας την φωνή μου.... "Ρε κορίτσι μου σταματά λίγο να μιλήσουμε" Είπε και αναστέναξε... "Δεν είμαι ΣΟΥ" είπα και περπάτησα πιο γρήγορα.. "Οκ ....σταματά λίγο να σου μιλήσω κο-ρί-τσι"...