Σχεδόν , πέρασε μια βδομάδα, μετα από την κλοπή της Μερεντουλας και ο Αχιλλέας ακόμα να με συγχωρέσει. Βέβαια μου μιλάει αλλά δεν λείπουν οι γνωστές σπόντες από τις προτάσεις του .
Είμαι τόσο πληγωμένη που δεν λεει να δεχτεί την συγνώμη μου .(#Νot)
Ντάξει , δεν εννοώ ότι δεν μου καίγεται καρφί, αλλά, δεν μπορώ να πω ότι πλαντάζω στο κλάμα.
Και τώρα ας περάσουμε στα ζουμερά νέα.
Ολόκληρη αυτήν την εβδομάδα τα παιδιά βγαίνουν έξω αλλα εγω δεν τους ακολουθώ.
Βασικά, ναι .Είναι και ο Πέτρος ένα μικρο θέμα γιατί ,ελάτε τώρα , κανένας μας δεν θα άντεχε να βγαίνει μαζί με το πρώην κρας του που τώρα έχει την πιο γκομενάρα κοπέλα, και εσύ δεν μπορείς να συγκριθεις με την καμία μαζί της . Και το άλλο μου θέμα είναι ο π.ριγκιπας, που την τελευταία φορά που τον είδα έγραψε 'Δεν μπορώ να σε βλέπω ερωτικά πλέον ' και δεν ξανα εμφανίστηκε. Οπότε καταλαβαίνετε ότι η ψυχολογία μου είναι τόσο πεσμένη, όσο και ο κώλος της γειτόνισσας απέναντι.
Ήταν πλέον βράδυ και η Κωνσταντίνα σχεδόν έτοιμη και για την σημερινή της έξοδο με τα παιδιά.
"Ρε Βέφα, κάντο μου σαν χάρη. Απλά έλα σήμερα και δείξε αδιαφορία και ανωτερότητα, σαν να μην νοιάζει, γιατί εσένα δεν σε νοιάζει. Η μήπως κάνω λάθος; "
"Στην προκειμένη περίπτωση, κάνεις λάθος γιατί ούτε εσυ θα ήθελες να βγεις αν έβλεπες την κουκλάρα είναι η κοπέλα του 'πρωην ' σου .Και στο κατω κάτω περιμένω να εμφανιστεί ο π.ριγκιπας! " είπα έντονα και με κοίταξε σκεπτόμενη τα λόγια μου .
Έβαλε τον ένα της κρίκο στο αυτί της και μου είπε:
"Χλωμό το βλέπω ""Ποιο πράγμα ;" ρώτησα μπερδεμένη.
"Να έρθει ο ... π.ριγκιπας ;" εγνεψα θετικά και συνέχισε "Βασικά άμα δεις τον τοίχο είναι γεμάτος .Που αλλού να γράψει ο Χριστιανός; " Και με το τελευταίο με άφησε στήλη άλατος.
Αυτό ήταν !
Πέταξα τα σκεπάσματα απο πάνω μου και βάζοντας πρόχειρα τα παπούτσια μου ,βγήκα από το διαμέρισμα.
Ανέβηκα τα σκαλιά που οδηγούσαν στην ταράτσα και ότανεπιτέλους έφτασα στην λευκή ,σκουριασμένη πόρτα την άνοιξα.
Ο κρύος αέρας χτύπησε το πρόσωπο μου και αντανακλαστικά έκλεισα τα μάτια μου . Η αλήθεια είναι ότι έκανε αρκετό κρύο για Αύγουστο μήνα .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Big Bang
Genç Kurgu..."Τι θες τέλος πάντων και με έχεις πάρει από πίσω "Του είπα υψώνοντας την φωνή μου.... "Ρε κορίτσι μου σταματά λίγο να μιλήσουμε" Είπε και αναστέναξε... "Δεν είμαι ΣΟΥ" είπα και περπάτησα πιο γρήγορα.. "Οκ ....σταματά λίγο να σου μιλήσω κο-ρί-τσι"...