Έχουμε φτάσει κοντά της και με κοιτάει από τα νυχια μέχρι την κορυφή... Και δεν φτάνει μόνο αυτό ο πετρος έχει βάλει τα χέρια του στην μεση μου...
"Πετρο μου... Βλέπω ότι κράτησες την υπόσχεση και μου έφερες την κοπέλα σου "
Όπα πετρο της μα είναι δικός μου..Οπα νομίζω ότι είμαι για τα καλά μέσα στο κλίμα .
"Ναι εγώ παντα κρατάω υποσχέσεις " της λέει και της κλείνει το μάτι
"Κατερίνα " μου λέει και μου δείχνει το χέρι της
"Βέφα " της λέω και δεν ανταποδίδω
Ναι ναι όπως παντα ο Πέτρος γελάει..
"Πάμε να καθήσουμε σαν καλή παρεα σε εναν καναπέ " ρωτάει αυτή
Προχωράει λίγο πιο μπροστά μας ...
"Δεν μου είπες ότι θα κάτσουμε και μαζί της... Η Κωνσταντίνα θα με ψάχνει "
"Μην ανησυχεις η Κωνσταντίνα χορευει με τον Αχιλλέα παλι "
"Εε μα ναι αφού είναι το φόρτε του " λέω ειρωνικά και ο Πέτρος γελάει
"Τι θα γίνει, θα κάτσουμε καμιά ώρα " λέει το Κατερινακι το όμορφο γκουχου γκουχου
Πλησιάζουμε και ναι καθόμαστε δίπλα δίπλα, κολλητά κολλητά με τον Πέτρο...
"Και ποσο καιρό τα έχετε " ρωτάει η αδιάκριτη ...
Ο Πέτρος τσιμπάει τον ποπουλι μου για να πω γιατί αυτος δεν έχει ιδέα απο σχέσεις.
Καλά λες και ξέρω εγώ αλλά άστο αφήσω για κάποια άλλη στιγμή.
"Εεμμ 2 λεπ- " παω να πω αλλά νιώθω ενα τσίμπημα στο ίδιο σημείο "μήνες " το αλλάζω γρήγορα
"Ααα δηλαδή παει κατά ευχή αυτή η σχέση " λέει και ναι ήταν ειρωνικό.
"Ναι θα μείνει στην ιστορία θα την κάνουμε βιβλίο, εε μωρό μου ; " λέω στον Πέτρο και του χαρίζω ένα ειρωνικό χαμόγελο .
"Ναι ναι γιατί ενώ δεν κολλάμε καθόλου με την Βέφα ξαφνικά τσουπ " λέει ο Πέτρος
"Αα ... Παντός τα ζευγάρια δεν συμπεριφέρονται έτσι " λέει και πραγματικά δεν καταλαβαίνω που το παει
"Γιατί την δεν σου κολλάει Κατερίνα μου να αλλάξουμε ;" της λέει ο πετρος ειρωνικά
"Οχι βρε παιδι μου δεν εννοούσα αυτό, αλλά σαν ζευγάρι δεν θα έπρεπε να είσασταν όλο φιλιά και αγκαλιές ; "
Τι τηλέφωνο της χτυπάει και για λίγο δεν μας δείνει σημασία...
"Την πνίγω " λέω στον Πετρο ψυθιριστά
Τερμάτιζει την κλίση της και ξανά γυρνάει σε εμάς...
"Εμείς όλη μέρα φιλία και κακό " λέει ο Πέτρος
"Ναι ναι το βλέπω " λέει
"Α και εγώ νόμιζα ότι είχες αστιγματισμό η κάτι παρόμοιο " λέει ο Πέτρος και χωρίς να το καταλάβω μέσα σε λεπτό βρισκόμουν πανω στα ποδια του Πέτρου..
Φακκκκκ
Με τραβάει από το πηγούνι μου που αυτό πραγματικά με πόνεσε, και τα χείλια μας έγιναν ένα . Ο Ηλίθιος δάγκωσε τα κάτω χείλη μου και αφου με πόνεσε αντανακλαστικά άνοιξα λίγο το στρώμα μου και χωρίς να χάσει χρόνο έβαλε μέσα την γλώσσα του....
Ιουυυυυυυυυυυυυυυυ
Ντα φακ.
Καλά οκ οκ δεν τον κατηγορώ γιατί και εγώ φταίω που ακούμπησα κατά λάθος την γλώσσα του και μετά χόρευαν το ντεσπασίτο...
Όταν σταμάτησε όλο αυτό και ξεκολλήσαμε παρατήρησα ότι η Κατερίνα δεν ήταν εδώ ...
Γύρισα αντανακλαστικά στον Πετρο και αυτός καθόταν και με κοίταζε σαν ηλίθιο στη παρακατω στάση...
Είχε στηρίξει τον αγκώνα του στο "μπράτσο" του καναπέ και είχε στερεώσει το κεφάλι του στην μπουνιά του...με κοίταγε και δεν μπορούσε να γίνει χειρότερο.... Η μάλλον έγινε όταν μου έκλεισε το μάτι και μου έστειλε φιλί ΝΤΑ ΦΑΚΚΚ .
"Ιου σε παρακαλώ σταμάτα θα κάνω εμετό "του λέω και πίνω λίγο νερό..
" γιατί αχλαδακι σε χάλασε το φιλί μου ;" με ρωτάει και χαλάει, πάλι καλά, την στάση του...
"Οχι, με χάλασε που το πρωτο φιλί μου ήταν μαζί σου " του λέω και το σαγόνι έχει φτάσει στο πάτωμα...
"Όπα κάτσε τι ;" με ρωτάει και ξανά έρχεται κοντά μου
"Μην με πλησιάζεις " του λέω και έχει μια ικανοποίηση στα μούτρα του
"Οχι το άλλο που είπες "
"Τι ότι μου έκλεψες άδικα το πρώτο μου φιλί ;"
"Όντως το έκανα αυτό ;"
"Ναι ; " ακουστικά σαν να ρωτάω
"Ατσα και σε είχα για προχωρημένη "
"Δεν σε αντέχω άλλο, παω να φυγω " σηκωνομαι μα για κακή μου τύχη με ξανά τραβάει κάτω .
"Δεν χρειάζεται αχλαδακι θα σου κάνω την τιμή γιατί έχω μια δουλειά στην τουαλέτα " λέει και πραγματικά έχω γίνει σαν κόκκινο αχλάδι... Οπα τι ;
Αρχίζω και το συνηθίζω.... Ιουυυυυ....
Και κατ
Δεν θα πω πολλα και δεν θα βάλω κουίζ
βαριέμαι για αυτόΠως σας φάνηκε το αχλαδένιο κεφάλαιο
εμένα μου άρεσε
Μοααψαζχαχαχχαχα,❤💗💗💗❤
Η μαμά
Παγωτό που
Θέλει να κόψει φλέβες για τον
Πέτρο 💗💗💗💗💗😁😁
STAI LEGGENDO
Big Bang
Teen Fiction..."Τι θες τέλος πάντων και με έχεις πάρει από πίσω "Του είπα υψώνοντας την φωνή μου.... "Ρε κορίτσι μου σταματά λίγο να μιλήσουμε" Είπε και αναστέναξε... "Δεν είμαι ΣΟΥ" είπα και περπάτησα πιο γρήγορα.. "Οκ ....σταματά λίγο να σου μιλήσω κο-ρί-τσι"...