"Χαχαχαχαχα ....δεν μπορώ "λέω και πέφτω κάτω από τα γέλια
"Μην γελάς μπορεί να είχε χτυπήσει σοβαρά και να τρέχαμε"λέει ο Αχιλλέας που είναι έτοιμος να πάρει Αγκαλιά την Κωνσταντίνα και να της πει να μην φοβάται γιατί είναι αυτός εδώ (Ενας μικρός Σούπερ μαν γεννιέται) ...βλέπω στα μάτια του ...την θέλει αλλά η φίλη είναι λίγο πειραγμένη από την τούμπα και δεν θα το καταλάβει...
Ααα ναι μια χαρά καταλάβατε η Κωνσταντίνα έπεσε πάνω στον Αχιλλέα στην προσπάθεια να τρέξει για να φτάσει πρώτη στο δωμάτιο... Αλλά τι να πει κανείς; μάλλον τίποτα
Τελικά, μετά από ώρα η Κωνσταντίνα αποφάσισε να σηκωθεί από τον καναπέ και να με βοηθήσει να βρω τι να φορέσω.
Μετά απο ώρα βρήκαμε τι θα φορέσω, αλλά είναι νωρίς για να σας δείξω.
Μουααχαχα... σατανικό μυαλό
"Οκ θα τα πούμε μετά... Κατά τις 9 υποθέτω "μου λέει η Κωνσταντίνα και της δίνω ένα φιλάκι στο μάγουλο πριν φύγει .
"Ποοο ότι να ναι "λέει ο Αχιλλέας πριν κλείσω την πόρτα .
"Κάποιος θέλει ξύλο "λέω και τον κοιτάω με μισό μάτι (επιτέλους έβαλα την ατάκα μου δεν γινόταν άλλο )
"Έλα ρε μυγοφτημα, μας το παίζει σκληρή "είπε με ειρωνικό τρόπο και για άλλη του τύχη έφυγα για να μην τον σκοτώσω.
Το ίδιο και ο Αχιλλέας... έφυγε από το σαλόνι και κατευθύνθηκε προς τα δωμάτια.Μια μπουνιά προσγειώθηκε πάνω στο μάγουλο του Όταν έφτασε στο τέλος της σκάλας.
Δεν είχα πάει στο δωμάτιο ακόμα και τι κρίμα δεν με είδε το παιδί και τις έφαγε καλά.
"Πας καλά μωρή πατσαβούρα "μου λέει κρατώντας με το ενα χέρι του το ματι του ...
Άλλη μια μπουνιά κόλλησε λίγο πιο δυνατά πάνω στο άλλο μάγουλο του .
"Αυτο γιατι με ειπες πατσαβούρα και το αλλο για το μυγοφτημα. Τι να κάνουμε...Εσύ με προκάλεσες γλυκούλη "του είπα με ειρωνικό τρόπο και έφυγα χαλαρά προς το δωμάτιο μου για να ετοιμαστώ αφού σε 10 λεπτά έχω μποξ και πρέπει να πάω εκεί.
Όταν έφτασα στο γυμναστήριο πήγα στον σάκο μου .... στον ακριβώς δίπλα σάκο είναι μια άλλη κοπέλα που της αρέσει ένα αγόρι από το μποξ και δείτε τι σύμπτωση να είναι σήμερα μαζί της και να τον ....οπα Τι φάση; τον φιλάει.... ΑΥΤΆ ΕΊΝΑΙ ...λεω να πάω σε άλλο σακο για να μην ενοχλώ...
ESTÁS LEYENDO
Big Bang
Novela Juvenil..."Τι θες τέλος πάντων και με έχεις πάρει από πίσω "Του είπα υψώνοντας την φωνή μου.... "Ρε κορίτσι μου σταματά λίγο να μιλήσουμε" Είπε και αναστέναξε... "Δεν είμαι ΣΟΥ" είπα και περπάτησα πιο γρήγορα.. "Οκ ....σταματά λίγο να σου μιλήσω κο-ρί-τσι"...