~37~🍸=👕🚫

3K 181 20
                                    

"Θα πάμε θάλασσα τελικά ;" ρωτάει η Κωνσταντίνα.

"Εγω λέω να πάμε " απαντάει ο Πέτρος και συνεχίζει να παιζει με το σπινερ του.

Ναι έχει παρει και αυτός σπινερ όπως κάθε ηλίθιο άνθρωπο σε αυτήν την ηλίθια γή.

Και δεν είναι ένα απλό σπίνερ, μπορεί να το έχει πληρώσει και 30 ευρώ. 

Το κακομαθημένο.

"Ωραία ντυθείτε να πάμε " απαντάει ο Αχιλλέας σπάζοντας τις σκέψεις μου.

Σηκώνομαι εκνευρισμένη από τον καναπέ του μπαλκονιού και παω στο δωμάτιο μου.

Ναι εκνευριστικά γιατι κάνεις δεν με ρωτάει αν εγώ θέλω να παω η όχι...

[...]

Εχω φορέσει το μαγιό μου και είμαι έτοιμη να παω.

Μπαίνουμε μέσα στο ταξί και ξεκινάμε για την θάλασσα.

Μόλις φτάσαμε ,αφήσαμε τα πράγματα  μας  στις πρωτες ευκαιρες ξαπλώστρες που βρήκαμε.

Όλοι πλέον έχουν βγάλει τα ρούχα του και έχουν ξεκίνησει να μπαίνουν μέσα στην θάλασσα.

Κάθομαι στην ξαπλώστρα και ανοίγω το κινητό μου για να μπω λίγο Instagram,  μέχρι να περάσει η ώρα για να φυγουμε.

Ειμουν χαμένη στον κόσμο μου, όπως πάντα.

Ξαφνικά στον κόσμο είχε 10 Ρίχτερ σεισμό.

Εγώ χάθηκα στο χάος.

...

...

...

...

...

...

...

Βρέθηκα στην άμμο .

Το κινητό ήταν επίσης χάλια από την άμμο, το ίδιο και εγώ.

"Σκατά " λέω και και τινάζω τα χέρια μου για να καθαρίσουν από την άμμο.

"Χαχαχαχαχα " δεν θέλω να γυρίσω το κεφάλι μου για κανένα μα κανένα λόγο.

Δυστυχώς, αντανακλαστικά  γύρισε το κεφάλι μου προς το άτομο που γέλαγε.

Βρε τον Πέτρο... Χρόνια και ζαμανια

"ΕΙΣΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ " φωνάζω και πιάνω στην χούφτα μου άμμο ενώ την πετάω πανω του.

"Εεε μην βρίζεις... Και για να ξέρεις ήταν η εκδίκηση μου για εχθές το βράδυ που με έριξες ,ηλίθια "

"Πρώτον είχα καλό σκοπό και αν είχες εσυ μια καλύτερη ιδέα να την έλεγες " του λέω και ασυναίσθητα βγάζω τα ρουχα μου μένοντας μόνο με το μαγιό.

Big Bang Donde viven las historias. Descúbrelo ahora