Οι Άνθρωποι πάντα βγάζουν γρήγορα συμπεράσματα. Όπως , όταν ένα καινούριο άτομο μπαίνει στην ζωή του πρώτα θα κοιτάξει την εξωτερική του εμφάνιση και θα πει " Όμορφη εξωτερικά , ε τότε και εσωτερικά το ίδιο θα είναι " αλλά για κάποιον λογο πάντα πίστευα στην φράση ' απέξω κούκλα, μέσα πανούκλα '. Βέβαια δεν ισχύει και πάντα .Το ότι πιστεύω κάτι τέτοιο δεν σημαίνει οτι το εφάρμοζα πάντα κιόλας. Όμως αυτήν την φορά πραγματικά λειτούργησε.
Ο π.ριγκιπας ερχόταν κάθε βράδυ εξω απο το σπίτι μου και ζωγράφιζε πράγματα που με έκαναν να ζω σε εναν άλλο πλανήτη έστω και αν ήταν μονο για 20 λεπτά . Μου έφτανε αυτό για να νιώθω καλύτερα.
Ο κόσμος όταν περνάει μπροστά από αυτόν τον τοίχο λέει πάντα υποτιμητικά σχόλια για το π.ριγκιπα όπως : 'Καλά αυτός δεν έχει μανα να τον μαζέψει ' .
Εντελώς ειρωνικό γιατί σε ενα του στιχάκι είχε γράψει ' Μάνα πως σου φαίνομαι όταν με κοιτας απο εκεί ψηλά; ' . Τα στιχάκια του πάντα με ανατρίχιαζαν όταν τα διάβαζα.
Το τελευταίο όμως απλά με άφησε αδιάβαστη.
Σας έχει τύχη να διαβάζετε στιχάκια στο ινσταγκραμ και με τα περισσότερα να ταυτίζονται με εσάς ;
Λοιπόν αυτό έχει γίνει αυτήν την στιγμή με εμένα. Όλα σχεδόν τα στιχάκια κολλούσαν με την ζωή μου .Ιδικά το τελευταίο που έλεγε :
' Την άφησα να περιμένει όσο τίποτα άλλο.
Την πλήγωσα όσο τίποτα άλλο.
Την ερωτεύτηκα όσο τίποτα άλλο.
Και όταν τελικά ταίριαξαν έστω και λίγο οι χαρακτήρες μας δεν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι.
Ο καθένας πήρε τον δρόμο που του άξιζε.
Έπρεπε να ξέρουμε τι μας περιμένει.
Έπρεπε να ξέρουμε ότι Τίποτα δεν κρατάει για πάντα !'Και Ναι... Είχε τόσο πολύ δίκιο.
Πραγματικά τον ένιωθα τόσο κοντά μου σαν άτομο και νομίζω ότι σιγά σιγά άρχιζε να μου αρέσει ο τρόπος σκέψεις του . Άρχιζε να μου αρέσει ο τρόπος που τα συναισθήματα του τα βγάζει μεσα στο σχέδιο .Άρχιζε να μου αρέσει αυτός.
"ΤΙ ....ΠΩΣ ΣΤΟΝ ΔΙΆΟΛΟ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΈΣΕΙ ΈΝΑΣ ΜΥΣΤΗΡΙΟΣ ΤΎΠΟΣ ,ΠΟΥ ΒΓΑΊΝΕΙ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΊΖΕΙ ΤΑ ΒΡΆΔΙΑ ,ΔΕΝ ΘΈΛΕΙ ΝΑ ΞΈΡΕΙ ΚΆΝΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΊΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙ'ΑΥΤΌ ΔΕΝ ΑΦΉΝΕΙ ΤΟΥΣ ΆΛΛΟΥΣ ΝΑ ΤΟΝ ΓΝΩΡΊΣΟΥΝ ΚΑΙ ΚΎΡΙΟΣ ΚΆΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΈΡΕΙΣ ΚΑΝ ΠΩΣ ΕΊΝΑΙ Ή ΦΆΤΣΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΌ ΠΟΥ ΚΡΑΤΆΕΙ Η ΣΚΟΎΦΙΑ ΤΟΥ ;" Έφτυσε τα δημητριακά μόλις της το είπα και άρχιζε να φωνάζει.
VOUS LISEZ
Big Bang
Roman pour Adolescents..."Τι θες τέλος πάντων και με έχεις πάρει από πίσω "Του είπα υψώνοντας την φωνή μου.... "Ρε κορίτσι μου σταματά λίγο να μιλήσουμε" Είπε και αναστέναξε... "Δεν είμαι ΣΟΥ" είπα και περπάτησα πιο γρήγορα.. "Οκ ....σταματά λίγο να σου μιλήσω κο-ρί-τσι"...