~29~💏💋

2.8K 195 22
                                    

"ΟΧΙ ...δεν θέλω " λέω ενω με αφήνει  πανω στην μηχανή.

"Οο έλα Αχλαδάκι ξέρω ότι θες καταβαθος " εεε;

"Άφησε με, αφου παραδέχτηκα ότι φοβάμαι και σου ειπα και τον λόγο εσυ γιατι δεν με αφήνεις στην ησυχία μου ... ;"

"Δεν θέλω να σε αφήσω στην ησυχία σου "

"Γιατί;"

"Έτσι,μου αρέσει να παίζω με Αχλάδια" μου λέει ενώ  παίζει με μια τουφα από τα μαλλιά μου .

"Αααα, δηλαδή την κουνάς την Αχλάδια ;" χιχι για να σε δουμε τώρα.

Με μια κίνηση έχει ανέβει στην μηχανή .

"Σκέψου γρήγορα " δεν προλαβαίνω να αντιληφθώ τα λόγια του και πλέον παίζει να έχουμε .... Οπα δεν ξέρω τι να πω .

"Πέτρο σταμάτα, σε παρακαλώ φο-φοβάμαι, ΠΕΤΡΟ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ "

"ΠΑΡΑΚΑΛΑ ΟΣΟ ΘΕΛΕΙΣ ΜΩΡΟ ΜΟΥ " μου λέει ενώ πηγαίνει άλλο λίγο πιο γρήγορα.

"ΠΕΤΡΟ ΣΤΑΜΑΤΑΑΑΑΑΑ "

"ΜΕ ΕΜΠΙΣΤΕΎΕΣΑΙ; "

"ΤΙ;"

"ΛΈΩ ΜΕ ΕΜΠΙΣΤΕΎΕΣΑΙ; "

"ΝΑΙ"

"ΤΟΤΕ ΑΠΛΑ ΑΦΕΣΟΥ "

Ξαφνικά νιώθω το απαλό χέρι του να χαιδευει το δικό μου που ήταν τυλιγμένα στην μέση του.

[...]

"Έυχομαι να το ξεπέρασες τον  'φόβο' σου ;"

"Κοίτα αν υποθέσεις ότι αν ξανά ανέβω σε μηχανή και τρέχουμε με 100 θα μου φενεται ότι πηγαίνω με 10 εκατοστά την ώρα " λέω και σκάμε στα γέλια.

"Δηλαδή σου άρεσε ;"

"Ννναιιι " λέω κάπως διστακτικά.

"Δηλαδή σου άρεσε περισσότερο από αυτό ;"

"Από π--;" παω να ρωτήσω όταν με γρήγορες κινήσεις με φέρνει κοντά του σε απόσταση αναπνοής .

"Αυτό " μου λέει και με φιλάει.

...

...

...

...

...

...

...

...

...

"Τι, τι θες να πεις σε φίλησε ;".

" Κωνσαντινακι εσυ τι καταλαβαίνεις όταν σου λέω με φίλησε στο στόμα. "

"Καταλαβαίνω ότι εεεδωω υπάρχειιι ένας ερωτααααας μεγααααλοοος και συυυ κολλααααςς σε κάτι πράαααγματα μικραααα "

" θα σκάσεις ,δεν τον θέλω"

" και τότε γιατί δεν αντιστάθηκες στο φιλί του ;"

"Δεν είδα να έκανες κάτι διαφορετικό όταν σε φιλισε ο αδερφός μου "

"ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ... ΠΡΩΤΟΝ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΘΑΝΟΣ και δεύτερον εσένα σου άρεσε ;"

"Τ-τι τοο φ-φιλί; " της λέω και ξέρω καταπίνω .

"Οχι η βόλτα με την μηχανή,  ναι μωρή το φιλί "

" Η-η αλήθεια είναι ΟΤΙΜΟΥΑΡΕΣΕΠΟΛΥ"

"Εεεεεε,  δεν σε ακουω ξανά πές το άλλη μια "

"Χα θα σε πάρω πιο μετά γιατί δεν έχω σήμα "

Κλείνω γρήγορα το τηλέφωνο και με μια απότομη κίνηση πέφτω απότομα στο κρεβάτι μου που απότομα βουλιάζει και απότομα τρομάζω λίγο γιατί νόμιζα ότι έσπασα απότομα μια σανίδα.

Κλείνω τα μάτια μου (αυτήν την φορά όχι απότομα) .

Flashback

"Αυτό " μου λέει και με φιλάει.

Ανταποκρίνομαι .

Ο ΦΑΚ...  τι κανω ;

Φιλάς έναν κουκλο.

Τέρμα ως εδώ... Δεν θα μπεις για δέκα κεφάλαια .

*λέει ο πρόεδρος και χτυπάει το σφυράκι δυνατά *

Οοο έλα τώρα...

Σουςςς θέλω περιγράψω τι μου κάνει αυτήν την στιγμή ο Πέτρος γκουχου γκουχου πως με φιλάει θέλω να πω ...

Δαγκώνει το κάτω χείλος μου για να μπόρεσει να βάλει μέσα στο στόμα μου την γλώσσα του και το πετυχαίνει.

Οι γλώσσες μας χορεύουν το ντεσπασίτο.

Ντε σπα σιτο να νανανανανανανα να να να

5 λεπτά μετά

Να νανανανανανανα ααααα

Ξαφνικά σταματάει και με κοιτάει στα μάτια.

Oooo hell γιατί το κάνει αυτό.

And flashback

Ναι καλά καταλάβατε γιαυτό η φωνούλα δεν έχει μιλήσει εδώ και μια ώρα  Άντε σε 10 κεφάλαια θα είναι πάλι μαζί μας...

Και κατ 💗

Μωρά μου... Παγωτίνια μου...  Γινόμαστε περισσοτεροι/ες...

Πραγματικά έυχομαι μεσα απο τη καρδια μου να σας άρεσει το βιβλίο μου .

Σήμερα ήταν λίγο μικρό το κεφάλαιο γιατί είπα να το σταματήσω εδώ για να βάλω πιο μεγάλο κεφάλαιο για τις διακοπές των παιδιών που μέσα στα κεφάλαια με τις διακοπές θα βάλουν ιδέες οι νικήτριες MariliaMosxato
Vasiliki_Kts του διαγωνισμού.

Η μαμά παγωτο που
παει σχολείο
😙😙😙😙

Big Bang Donde viven las historias. Descúbrelo ahora