Το παρών κεφάλαιο ονομάζεται έτσι γιατί η Βέφα μένει έγκυος μετα απο παθιασμένο σεξ με τον Πετρουκο και είναι καταδικασμένη να το μεγαλώσει μον η της αφού ο Πέτρος δεν το αναγνωρίζει.... εμμ λολ ... πλάκα κάνω... Διαβάστε και θα καταλάβετε γιατί το λενε έτσι.
Είμαι ψυχολογικά... αψυχολόγητη. Ναι αψυχολόγητη. Δεν ξέρω πόσα συναισθήματά με χαρακτηρίζουν τώρα.
Δεν μπορώ να τα εκφράσω. Και μην ρωτήσετε γιατί. Είμαι σίγουρη ότι όλοι το έχουμε πάθει αυτό που ξέρουμε σχεδόν τι νοιώθουμε αλλά δεν ξέρουμε πως να το ονομάσουμε . Θα μπορούσαμε να ονομάσουμε ένα συναίσθημα με ένα όνομα ,μια εικόνα ή έναν ήχο;
Αν μπορούσαμε τώρα το συναίσθημα μου θα ονομαζόταν Πέτρος, Ξένα τοπία και κλάμα μωρού.
Τωρα σας μπέρδεψα για τα καλα, έτσι;
Ας γυρίσουμε για άλλη μια γαμωφορα σε αυτό το βιβλίο, πίσω στον χρόνο.
Μεσα σε εκείνο το αυτοκίνητο που για τις θεούσες γεροντοκόρες θα λέγονταν 'το αυτοκίνητο με το κόκκινο φωτάκι ' ή για κάποιους άλλους ' Άνω των 18 Ά.Ε ' και θα είμασταν ή συνεργάτες ή αντίπαλοι με την Μια την Καλιφα .
Καλά μόλις βρήκα όνομα για το καινούργιο ροζ DVD σας με τον Πέτρο .Θα την λένε 'Την κουνάς την Αχλάδια (οι στρέιτ) '.
Σξσγθσηγαθησση ...
Βασικά Όχι ... Δεν θα κάνω φλάς μπακ για τον απλούστατο λόγο ότι δεν χρειάζεται.
Απλα θα σας πω μόνο ένα πράγμα... Την ημερομηνία...
ουπς... Για κοίτα ! καλέ ποτέ έγινε καλοκαίρι ... Και ποτέ πέρασα τις πανελελε και ΟΜΦΓ πητε μου εναν λογο που είναι καλοκαίρι ενώ στο προηγούμενο κεφάλαιο ήταν ακόμα χειμώνας. Εμμ λολ.
Αν θέλετε να με πετροβολήσετε είστε ελεύθεροι να το κάνετε. Έχετε πολλούς λόγους. Πρώτον γιατί έκανα το μεγαλύτερο λάθος στην ζωή μου και δεύτερον γιατί σε έναν μηνα ανοίγω δικό μου σπίτι με μια συγκάτοικο που δεν ξερω .
Κάτσε όταν λες ότι έκανες το μεγαλύτερο λάθος στην ζωή σου απευθύνεσαι στην ερωτική εξομολόγηση σου στον Πέτρο και που τον άφησες να φύγει.
Ααα... απλά άσε με να το πω μόνη μου.
Οχουυυ...
flashback...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Big Bang
Genç Kurgu..."Τι θες τέλος πάντων και με έχεις πάρει από πίσω "Του είπα υψώνοντας την φωνή μου.... "Ρε κορίτσι μου σταματά λίγο να μιλήσουμε" Είπε και αναστέναξε... "Δεν είμαι ΣΟΥ" είπα και περπάτησα πιο γρήγορα.. "Οκ ....σταματά λίγο να σου μιλήσω κο-ρί-τσι"...