~82~Παραμύθι 💓

3.9K 178 34
                                    

ΒΆΛΤΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΊ ...

Άνοιξα τα μάτια μου αργά.

Η αλήθεια είναι ότι δεν ήθελα να ξυπνήσω και να δω τον Πέτρο δίπλα μου . Ήθελα να ήταν απλά ένα όνειρο, ενα ομορφο όνειρο που τώρα πλέον έχει τελειώσει, γιατί αν δεν ήταν όνειρο τότε όλοι ήξεραν ότι ή κατάληξη του θα ήταν εφιάλτης.

Το ήξερα όμως ότι δεν είναι όνειρο.

Πλέον τα μάτια μου ήταν ορθάνοιχτα και σκαναραν το δωμάτιο μου σε κάθε γωνιά.

Μου φάνηκε παράξενο το γεγονός πως ο Πέτρος δεν ήταν πουθενά.

"Ρε μπας και ήταν όνειρο ;" είπα δυνατά στον εαυτό μου αλλά η απορία μου λύθηκε όταν κοίταξα καλύτερα μέσα από τα σεντόνια.

Ήμουν γυμνή και τα ρούχα μου ήταν σκορπισμένα σε όλο το δωμάτιο. Επίσης υπήρχε το μποξερακι του λίγο πιο δίπλα από τα δικά μου ρούχα. Έψαξα καλύτερα τον χώρο για αλλά ρούχα του αλλά το μόνο που είδα ήταν το μποξερακι του και η μπλούζα που φόραγα εχθές που ήταν επίσης δικιά του .

Έπιασα στα χέρια μου το μποξερακι και την μπλούζα και τα φόρεσα.

Η επαφή των ζεστών ποδιών μου με το κρύο πάτωμα ήταν υπέροχη. Σηκώθηκα μετα απο λίγη σκέψη από το κρεβάτι μου και πλησίασα την ανοιχτή πόρτα του δωματίου μου.

Το θέαμα που αντίκρισα με έκανε να καταλάβω ότι ποτέ τίποτα δεν τελειώνει όμορφα.

Ενα σακβουαγιάζ γεμάτο με ρούχα ήταν στον διάδρομο ενώ το κρεβάτι του Πέτρου διαλυμένο σε κομμάτια για να μπορέσει να το μετακίνηση ευκολότερα.

Έκανα μεταβολή και μπήκα ξανά μέσα στο δωμάτιο μου κλείνοντας και κλειδώνοντας την πόρτα. Έπεσα στο κρεβάτι μου .

Ήθελα να το σταματήσω όλο αυτό αλλά δεν μπορούσα.

Μπορεί όλα τα παραμύθια να έχουν καλό τέλος αλλά έχουν καλό τέλος μέχρι εκεί που ξέρουμε εμείς. Μπορεί η Σταχτοπούτα να χωρίζει με τον πρίγκιπα. Μπορεί ο Τζακ να έγινε άπληστος με τα λεφτά που πήρε από τον γίγαντα. Μπορεί η Χιονάτη να είχε ακόμα λίγο δηλητήριο μέσα της από το μήλο και να πέθανε από αρρώστια. Μπορεί, μπορεί ,μπορεί ...

Για το μόνο παραμύθι που είμαι σίγουρη ότι τελειώνει άδικα ,είναι το δικό μου .

Το Αχλαδάκι δεν παντρεύεται τον π.ριγκιπα.

Δεν μπορώ ούτε να κλάψω πλέον. Ήξερα ότι θα γινόταν έτσι. Έπρεπε να γίνει έτσι. Πάντα θα υπάρχει ένα εμπόδιο που όσο και να το ξεπερνάμε θα μένουν τα σημάδια από τις πληγές που ανοίχτηκαν .

Big Bang Donde viven las historias. Descúbrelo ahora