~59~Θα είναι αργά...💔

2.3K 165 19
                                    

"Η Βέφα δεν θα έρθει; "

Η πιο γνώριμη αλλά ταυτόχρονα η μόνη φωνή που δεν ήθελα να ακούσω αυτήν την στιγμή.

"Εμμ...Όχι ,δεν είναι καλά " απάντησε η Κωνσταντίνα υποθέτω.

Έβαλα τα ακουστικά στα αυτιά μου και γύρισα πλάτη στην πόρτα. Δεν ηθελα να ακούσω άλλο την φωνή του .

Πέτρου POV

"Έτοιμη; "Ρώτησε ο Αχιλλέας την Κωνσταντίνα .

Αυτή έγνεψε καταφατικά και ξεκίνησαν μαζί με τον Αχιλλέα  να κατεβαίνουν τα σκαλιά.

"Εμμ παιδιά, θα με περιμένετε λίγο γιατί το πρωί έφαγα ένα ληγμένο γιαουρτάκι και ...χεχε, ξέρετε "έτριψα αμήχανα τον λαιμό μου και τους χαμογέλασα.

Όοο...Ελα τώρα.Γιατί  με κοιτάνε έτσι. 

"Οκεευυ "είπε με εναν παράξενο τονο στην φωνή του ο Αχιλλέας  .

Κατευθύνθηκα μέχρι την τουαλέτα για καμουφλάζ και μόλις άκουσα την εξώπορτα  να κλείνει έτρεξα μέχρι το δωμάτιο της Βέφας.

Σήκωσα το χέρι μου για να χτυπησ--  σιγά μην της χτυπήσουμε και την πόρτα μετα από εκείνη την μπουνιά που παραλίγο να μου κοστίσει πλαστική.

Ανοιξα σιγά σιγά την πόρτα και... ουαααου , Τι Κωλος είναι αυτός μάνα μου.

"Α-Αχλαδάκι; "Ο Αλήθεια τώρα τόσο χαμηλά έπεσα για αυτήν; Τραβλισα ;

"Αχλαδάκι; Κοιμάσαι; " για άλλη μια φορά δεν κουνήθηκε ούτε ρούπι από την θέση της ούτε μου μίλησε.

Κοίταξα το δωμάτιο γύρω μου γιατί ποτέ δεν ξέρεις. Μπορεί να έχει βάλει ποντικοπαγίδες για να μην την πλησιάζουμε ή ακόμα χειρότερα.... Άσε δεν το λέω.

Το δωματιο ήταν γεμάτο με άδεια ή κλειστά περιτύλιγμα από σοκολάτα και πάνω στο γραφείο υπήρχε και ένα σακουλάκι πατατάκια, ένα γαριδάκια  και πιο δίπλα ένα μπολ με ποπ κορν.

Με βάση αυτά που ξέρω γι'αυτήν σημαίνει ότι δεν έχει όρεξη για να βγει έξω και όχι δεν είναι καθόλου άρρωστη από την στιγμή που τρώει πατατάκια και σοκολάτες.

Εγώ φταίω γι'αυτό;

Ναι ναι Εσύ είσαι η αιτία που περνει άδικα κιλά.

Το ξέρω καταβάθος ότι εγω φταιω

Απλά δεν ξέρω τι να κάνω πλέον. Το Αχλαδάκι είναι παρθένο ελαιόλαδο και δεν θέλω να της κάνω κάτι που δεν θα θελει  και απλα θα το κάνει για εμένα. Δεν θέλω να την πληγώσω

Big Bang Où les histoires vivent. Découvrez maintenant