~36~👦=🐷

2.7K 184 13
                                    

Χόλι σιτ... Τι κάνει ο Πέτρος εδώ ;

Προσπάθησα να πιάσω το τηλεκοντρόλ αλλά ήταν μάταια η προσπάθεια.

Το βλαμμένο έχει βάρος 2 τόνους.

Προσπάθησα για άλλη μια φορά να πιάσω το τηλεκοντρόλ αλλά αντί για αυτό ο Πέτρος κουνήθηκε και εγώ βρέθηκα στο πάτωμα.

"Για άλλη μια φορά εσυ εισαι κάτω και εγώ πανω " μου λέει ενώ χασμουριέται ο Πέτρ- - χολι ποτε
ξυπνησε αυτό.

"Θέλω ένα μικρό flashback, γιατι δεν θυμαμαι να ειμουν ποτε κάτω σου κοκλακι " (αυτό είναι το κουκλάκι στην γλώσσα μου)

"Δεν χρειάζεται να εισουν, γιατί θα είσαι σίγουρα. "

"Καλό ,γελάσαμε και σήμερα βρε κουτό και αν θες να ξερεις την πρώτη μου φορά την θέλω με το αγόρι μου έχει με τον Πέτρο που δεν ξέρω καν από που μας ήρθες "

"Πρώτον δεν χρειάζεται να τα μάθεις όλα και-- όπα κάτσε  λίγο εσυ εισαι και παρθ-- αλλά θα μου πεις πως γινεται να είχες το πρώτο φιλί σου μαζί μου "

"Εεεε -αααα,  ναι γιατί υπάρχει πρόβλημα ; και για να έχουμε καλό ερώτημα εσυ γιατι εισαι εδώ "

"Εγώ ; Εγώ είπα να έρθω να σου κάνω μια επίσκεψη έτσι γιατί σε συμπαθώ "

"Ασχολίαστο "

"Και επειδή κοιμάσαι σαν γουρούνα και δεν ξύπναγες είπα να κοιμηθώ και να σου κάνω ένα σερπράις το πρωι" είπε ενώ πειράζε τα μαλλιά μου.

"Οκ τώρα μπορείς να πεις την αλήθεια ;" του λέω και απομακρύνω το χέρι του από τα μαλλιά μου.

"Καλαααα....  Ο Αχιλλέας με την Κωνσταντινα έχουν ραντεβού και αφου ειμουν μόνος λέω δεν κάνω μια επισκεψούλα στο Αχλαδακι σε αυτήν την χαμένη ψυχή" μου λέει και ξανά βάζει το χέρι του στα μαλλιά μου για να ξανά χαϊδέψει τα μαλλιά μου.

"Μπορείς να σταματήσεις να το κάνεις αυτό ;" του λέω και ξανά τραβάω το χέρι του από τα μαλλιά μου.

"Τι πράγμα ;" μου λέει και ξανά βάζει το χέρι του στα μαλλιά μου .

"Αυτό που πειράζεις τα μαλλιά μου " του λέω και ξανά τραβάω για άλλη μια φορά από τα μαλλιά μου.

"Γιατί ;" λέει ενώ ξανά βάζει για εκατομμύρια φορά το χέρι του στα μαλλιά μου.

"Γιατί με χαλαρώνει και θα κοιμηθώ όρθια "του λέω και μαντέψτε ξανά τραβάω το χέρι του από τα μαλλιά μου.

" ωραία το σταματάω γιατί τώρα θα συνεχίσουμε την συζήτηση που έκοψες στην μέση πριν λίγο, λοιπόν και που είχαμε μείνει,  αααα ναι , πες "

Big Bang Where stories live. Discover now