🍐~25~🍐

2.9K 189 27
                                    


Χαλλο γκαιζ.... Λοιπόν αυτό που θέλω να πω είναι ...
δίπλα από κάθε 25 , 26 κτλ. Να βάζω και ένα emoji 😄💩👻 που θα κολλάει με το τι λέει το κεφάλαιο? Πλιζζζζ πείτε μου...

"Οπ Βέφα είσαι καλά " μου λέει μια βαριά φωνή

Γυρνάω και βλέπω τον Γιώργο (ένα παιδί από το μποξ) ... Και όχι δεν είμαι χαζή να χάσω αυτήν την Μεγάλη ευκαιρία ζωής να μιλήσω με τον Γιώργο.

"Μια χαρά " λέει το πιο ξενέρωτο άτομο σε αυτήν την γη .

"Σε χτύπησα ;" Με ρωτάει και ορκίζομαι ότι μου έχει πέσει η πίεση.

"Οχι , αντέχω " του λέω και του δίνω ένα χαμόγελο από αυτά που έχουν στην διαφήμιση της Aim ;.... Εεε καμια σχεση...

"Θες να παμε παρεα για προπόνηση στους σάκους ;"

Πρέπει να πω ναι ; θέλω βοήθεια από το κοινό.

Οχι θα πεις μωρή... Όχιιι

Σορρυ και γιατί να το κάνω αυτό ;

Γιατί και εγώ υπάρχω μέσα σε αυτό το Σώμα... Γιατί ;; (δραματικά βιολιά στο μπακραουντ)

Αυτό ρωτάω και εγώ...

Πες όχι... Σου απαγορεύω να το κάνεις αυτό με δικιά σου πρωτοβουλία!

Αμα θέλω...

Κοίτα σε λίγο ουτε εσυ δεν θα θες να πας για προπόνηση με τον Γιώργο...

Και τι σε κάνει να το λες αυτο;

Οοοο κοίτα πίσω σου κορίτσι μου...

Γυρνάω και βλέπω τον Πέτρο να βαράει δυνατά τον σάκο του μποξ ενώ φενεται λίγο παραπάνω εκνευρισμένος από πριν ...

"Λοιπόν ;"

Πες όχι

"Ναι αμέ "

Γιατί να μην μπορώ να πω τα λόγια που πρεπει να πω ;
Λες να έχω χτυπήσει σοβαρά σε τροχαίο και να έχω χάσει καμία βίδα;;;

Ο Γιωργος ήταν δίπλα μου όταν ξαφνικά δεν ήταν δίπλα μου (?) ... Τώρα ειδικά ξέρω ότι κάτι μου λείπει από εδώ μέσα...
Οπα αφου δεν είναι ο Γιώργος τότε πο--...

"Αχλαδακι και εσυ εδώ ;"

ΣΚΑΤΑΣΚΑΤΑΣΚΑΤΑΣΚΑΤΑΣΚΑΤΑΣΚΑΤΑΣΚΑΤΑΣΚΑΤΑΣΚΑΤΑΣΚΑΤΑΣΚΑΤΑΣΚΑΤΑΣΚΑΤΑΣΚΑΤΑΣΚΑΤΑΣΚΑΤΑΣΚΑΤΑΣΚΑΤΑΣΚΑΤΑ....

"Ο Αριθμός αυτός δεν είναι διαθέσιμος παρακαλω καλέστε αργότερα η αφήστε το μήνυμα σας μετά τον χαρακτηριστικό ήχο....
Μπιιιιιιιπ"

Big Bang Où les histoires vivent. Découvrez maintenant