Το φιλι του γίνεται πιο βάθη . Γέρνω το πρόσωπο μου και τα χείλη μου ανοίγουν και κλείνουν πανω στα δικά του. Τα ίδια βήματα ακολουθεί και αυτός κρατώντας με το ένα του χέρι στο μάγουλο μου. Οι γλώσσες μας παιζουν μεταξύ τους, και σαν κύματα πλακώνουν η μια πανω στην άλλη. Έχει γευση τσιχλοφουσκα κανέλα που έτρωγε πριν λίγο ,κάνει τη γλώσσα μου να μουδιάζει.
Αυτό συνεχίζεται για πολύ ώρα .
Και δεν σε χαλάει καθόλου να φανταστώ.
Φονουλα εσυ ;
Ναι μωρή καρακαϊδόνα πέρασαν τα δέκα κεφάλαια .
Ο-ο ... Θέλω να πω τι ωραία που θα μιλάμε και θα λύνουμε τα προβλήματα μας.
Καλα οκ ... Στο θέμα μας, θα τα πουμε μετά εμείς.
Ναι, ναι, δίκιο έχεις .
Που είχαμε μείνει;
Αααα ναι ξέρω.Νιώθω τα χείλη του να ξεκολλάνε και ταυτόχρονα χαϊδευει το μάγουλο μου αφήνοντας το και αυτό σιγά σιγά.
Μπιτσ θα ήθελα να κρατήσει και άλλο λίγο.
Δεν ξέρω γιατί ."Λοιπόν θα παμε στο δωμάτιο ;"
Τα χαρακτηριστικά μου παγώνουν. Οοο μικρή σουπιά σιγά μην σου κάτσω κιόλας.
"Μην φοβάσαι δεν θέλω να σε βιάσω "
Ουπςςς. Διαβάζει σκέψεις.
Σατανικός ."Αν και τα υδραυλικά μου δεν είναι καλά μετά από το φιλάκι μας... "Πέρνει μια μικρή ανάσα και παιζει με μια τούφα από τα μαλλιά μου "αυτό δεν σημαίνει ότι θα προχωρήσουμε, έξαλλου είμαι μονογαμικός τώρα που έχω σχέση "
Κρακ, κρακ.
Ρε κοπελιά περιμένεις λίγο γιατί εδώ μέσα δεν έχει σκουπα για μα μαζέψω τα σπασμένα σου κομμάτια της καρδιάς ταααα ξαναα κολλαωωω ... (Κωνσταντίνα τι σου θυμίζει στην κατασκήνωση, μουαχαχχα)
Ποοο που να έρθεις εσυ στο σχολείο μου.
Ξέρεις ποσες σχέσεις τέτοιες θα κάνεις ;
Αυτά όμως για άλλη μια φορά τα είπα από μέσα μου.
Για να τελειώνουμε στο συμβόλαιο μου έλεγε ότι, αν θέλω κάτι μπορώ να το έχω. Εε λοιπόν θέλω μια σκουπα για να μαζεύω τα κομμάτια σου, που τα σπάει ο μεγάλος έρωτας.
Ουτε καν...
Οοο έλα βρε αφου το έχουν καταλάβει μέχρι και οι πέτρες που κάθεσαι πανω τους.
VOUS LISEZ
Big Bang
Roman pour Adolescents..."Τι θες τέλος πάντων και με έχεις πάρει από πίσω "Του είπα υψώνοντας την φωνή μου.... "Ρε κορίτσι μου σταματά λίγο να μιλήσουμε" Είπε και αναστέναξε... "Δεν είμαι ΣΟΥ" είπα και περπάτησα πιο γρήγορα.. "Οκ ....σταματά λίγο να σου μιλήσω κο-ρί-τσι"...