🚶GENTLEMAN CONTRACT 👸
GENRE : COMEDY + ROMANCE + ACTION
ALL ABOUT MONEY 💵THE GENTLEMAN CONTRACT
QAYLAMROSE/17-18©Hi my name is Carlton Dashan , known as Carl . Mau cakap sy handsome , bolehlah kalau sy petik jari berduyun sumandak² yang datang mau bodek sy because sy anak tunggal lelaki kepada ahli korpart terkenal , Dato Dashan. Siapa tidak kenal , kan.. Bukan sy mau meninggi diri tetapi itulah kebenaran.
The true about my life. Badan sa tinggi tegap² , berkulit sedang² cerah. Bolehlah kalau sy apply menjadi model CK memang kena trima masuk. Okeylah , ckup² lah angan sy mau menjadi tu model , skarang mau tidak mau sy pi handle company dady sy. Sy jadi CEO dia dalam company kereta , suddenly sy terfikir kenapa juga sy rasa jodoh sy memang kena atur sama family.
Lebih² lagi my mom , she never understanding me. 😑
Sudah siap² berpakaian casual office , sy pi turun bawah mau breakfast. Selalunya sy skip saja , tapi memandangkan sy terlewat 15minute bangun terpksa lah pi sarapan saja. Rumah sy sentiasa sunyi dan sepi , just im only their son kan. Ada pun kadang² sy suruh cazen² sy datang sini lepak² tapi sejak semua ada wife , makin jarang suda kami hang out.
Sy pun kadang² pandai jealous tengok orang lain ada big family kadang² boleh kasi runtuh tu rumah. Ya , sy begini sajalah. Pagi awal turun kerja , malam akhir balik rumah sebab bnyak kerja. Lagi sy bukan jenis lelaki yang akan sebarangan keluar dngan mana² perempuan. Mau tengok mood juga bah. Daddy dan Mom , jangan cakap. Selalu outstation smpai one month , itulah rumah ini macam ada orang macam tiada juga. Rugi saja buat banglo 3 tingkat tapi manusia dia tiada.
Expect maid² sy yang jaga rumah.
Sy tuang tu black coffee , ambil bread wheat kasi sapu² tu planta terus sy makan. Simple saja breakfast sy setiap pagi , tidak kisah juga mau makan apa. Janji healthy dan tidak terlalu heavy. Sy check henfon mau tau kalau ada email daripada company branch dr Miri. Ada , 10 minit tadi baru masuk. Hmm... inilah sy. Kerja dan kerja , side life memang tiada.
Jangan kamu harap sy ada cerita🔞 dalam ni. Ada tapi belum haha. 😋. Even sy tidak menafikan bnyak yang try mau flirt sma sy , ada yang modeling , anak pangkat dato , Tan Sri , Sir ,gayboy pun ada , pendek kata semua memang ada. But im staright okey...
Tapi itulah , sy memilih. Haruskan 🙂 masa depan juga tu.
My work :
Sy sampai office kena greet oleh Anida macam biasa , PA hottest sy . Apa tidak , hari² sy boleh nampak dia pakai baju seksi and high heel yang sy boleh rasakan kalau dia pijak tu carpet pun pandai kesakitan. Anyway , dia memang bebeh dan seksi. Nasib sy tidak suka type pempuan macam dia , macam murahan sy tengok bah.
Eee! Anida pun sometimes sy boleh nampak dia kasi hint sma sy mau one night stand love , sorry beb.. i don't like you 😏 or free sex.
Anida follow sy macam biasa masuk bilik office dngan buku catatan dia.
" Today appointment , you have to meet Mr Lee from China and second you have ... lunch with Camilia. Ughh. ".
Ada bunyi tidak suka keluar dr bicara dia pada hujung nama dia sebut tadi . Sy tahu. Dia annoying kalau sebut nama perempuan tu , sy pun begitu juga.
" Okey. Cancel appointment with Camilia , tell her i got urgent meeting out town. ".
" Okey. Anything? ".
Sy diam kejap sambil mata sy membaca email log di skrin laptop. Anida dngan gaya mau menggoda sy , memang 100% sy kasi ignore tu. Even tu body bentuk S depan sy. Ramping dan seksi . Haha ! Sengaja mau pancing sylah ni , dasar perempuan material 😒
YOU ARE READING
📃THE GENTLEMAN CONTRACT! 🖋 (COMPLETED)
Ficción GeneralBila hati tertutup untuk menerima cinta orang lain,datang seorang pari-pari yang menyakitkan hati saya dengan karenah dia,Sara Agnes. Hari demi hari saya seolah telah jatuh cinta pada dia hinggalah sesuatu terjadi kepada dirinya.. Kemudian sesuatu t...