9.BÖLÜM

7.4K 396 84
                                    

Medya: Hakan

"Emir. Serkan gelmiş."

Emir sinirle duvara yumruk attı. "Ne işi var lan o şerefsizin burada!" Cenk Emir'in omzunu sıktı. Destek olmak amacıyla. "Boş ver kardeşim. Takma onu kafana." Emir kafasını salladı. "Zaten başımızda Hakan iti var. Bir de şu Serkan ile uğraşmayalım." Cenk kafasını sallayıp Emir'i onayladı.

Sınıfa doğru yürüdüğümde Serkan'ın kim olduğunu düşünüyordum. Aman ya bana ne Serkan'dan yani. Kimse kim. Zaten Emir'e sorsam da kesin söylemez.

Sınıfa girdim. Gözüme çarpan bir adet boya kutusu Hazal ile kaşlarımı çattım. Çünkü çok kötü bakıyordu.

"Ne var? Neden öyle bakıyorsun?" Hazal sırasından kalkıp yanıma geldi ve tam karşımda durdu. "Çünkü Emir'den uzak durmuyorsun. Emir'in yanına yaklaşma yoksa çok kötü olur." Kaşlarım daha da çok çatıldı. "Emirini yemem korkma. Yanına da yaklaşırım çünkü o benim arkadaşım."

"Bak Deniz. Ben seni uyardım. Eğer ki beni ciddiye almazsan sonuçlarına katlanırsın." Daha sonrada Hazal sınıftan çıktı. Nerede bir mal var beni bulur zaten.

Sırama ilerleyip oturdum. Bizimkiler henüz gelmemişti. Kafamı sıraya koyup uyumaya çalıştım. Gözlerim de yavaş yavaş kapanıyordu zaten.

***
Kulağıma gelen kıkırdama sesleri ile kaşlarımı çattım. Ne güzel rüya görüyordum yahu. Uyandırdılar beni.

Yavaşça gözlerimi aralayıp kafamı kaldırdım. Herkes bana bakıyordu! Yani tamam uyanınca pek güzel göründüğüm söylenemez ama o kadar da kötü gözükmüyorumdur.

"Ne var?! Neden öyle bakıyorsunuz?!" Hepsi gülmemek için dişlerini sıkıyordu ama Emir kahkaha atıyordu.

Hemen lavaboya gitmeye başladım. Aynı zaman da kimseye yüzümü göstermemeye çalışıyordum.

Lavaboya gidip aynaya baktığımda şok oldum. Çünkü birisi suratımı boyamıştı!

Aynı cadıya benzemiştim! Sinirle aynaya bakıp suratımı yıkamaya başladım.

Zar zor suratımı temizlediğimde sinirle sınıfa yürüdüm. Sırama geçip oturdum. Emir hala sırıtıyordu. "Sen boyadın değil mi suratı mı? Ama bunun intikamını alacağım senden."

***
Evde ders çalışırken telefonuma gelen mesaj sesi ile telefonumu elime aldım.

Gönderen: Antilop Suratlı
Yarın sabah seni almaya geleceğim. Bizim eve gelecektin. Sakın gelmiyeceğim falan deme. Geleceksin! Hem sana bir süprizim var.

Gönderilen: Antilop Suratlı
Süpriz mi! Ne süprizi?! Ya ben merak ederim."

Gönderen: Antilop Suratlı
Adı üstünde süpriz. Demiyeceğim. Yarın görürsün."

Gönderilen: Antilop Suratlı
Tamam ya. Mecburum gelmeye. Sen delisin şimdi. Bizim eve falan gelirsin.

Telefonu kapatıp yanıma koydum. Masamdan kalkıp mutfağa doğru inmeye başladım. Çünkü güzel kokular geliyordu burnuma.

Mutfağa indiğimde gözlerim bayram etti. Çünkü sarma vardı. Hemen tencereden bir sarma alıp ağzıma attım. Bir tane daha atacaktım ki babaannem elime vurdu. "Kız. Hazılıyacağım sofrayı şimdi. Sonra yersin."

Oflayarak lavaboya gittim ve ellerimi yıkadım. Salona gidip koltuğa yattım ve televizyonu açıp kanalları gezinmeye başladım. Bir diziyi izlerken babaannem bana bağırdı.

"Deniz! Hadi yemeğe!" Koltuktan fırladım ve mutfağa doğru koştum. Yerime oturup sarmaları yemeye başladım. Ya bu sarma ne güzel bir yemektir.

SAKAR KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin